کد خبر: ۶۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۳

عملیات اجرایی نخستین درمانگاه تخصصی ویژه بانوان در شیراز آغاز شد

عملیات اجرایی فاز دوم نخستین درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی ویژه بانوان کشور در شیراز آغاز شد.
محمدهادی ایمانیه شب گذشته در آیین عملیات اجرایی این بیمارستان در سخنانی اظهار داشت: درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی ویژه بانوان در زمینی با 8 هزار و 200 مترمربع زیربنا و بااعتباری بالغ‌بر 150 میلیارد ریال دارای اسکلت بتنی از سوی افراد خیر تأمین سلامت احداث می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس؛ وی خاطرنشان کرد: شهر پرآوازه شیراز با حضور خیران در عرصه‌های مدرسه‌سازی، فرهنگ و سلامت در کشور خوش درخشیده و ساخت بیمارستان بانوان یک حرکت منحصر به‌ فرد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: زیبنده کشور و استان فارس نیست که شاهد درمانگاه ویژه بانوان در دیگر کشورها باشیم اما زنان جمهوری اسلامی ایران از آن بی‌بهره باشند.

ایمانیه از اجرای طرح تحول سلامت از پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: در این طرح زایمان طبیعی در بیمارستان حضرت زینت (س) و حافظ شیراز به‌رایگان انجام می‌شود و با اجرای آن هر سه ماه پنج درصد از آمار سزارین کاهش‌یافته است.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح مقرر شد تا مهرماه سال جاری تعمیرات اساسی در تمام اتاق‌های بیماران به پایان برسد تا بیماران از فضای مناسب‌تری در طول مداوای خود بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: برای رفاه حال همراهان بیماران و تکریم مردم محلی در بیمارستان حضرت زینت (س) شیراز محلی برای اقامت موقت آنها راه‌اندازی خواهد شد.
نظرات بینندگان