کد خبر: ۶۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۳

پرفروش‌ترین دفاتر ایرانی/ استقبال میلیونی از یک نمایشگاه

نخستین نمایشگاه نوشت‌افزار و ملزومات مدرسه «باز باران» طی ۱۰ روز فعالیت خود از استقبال یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری برخوردار بود.
نخستین نمایشگاه «نوشت‌افزار و ملزومات مدرسه (باز باران)» ساعت ۲۲ شب ۲۱ شهریور بعد از ۱۰ روز فعالیت مستمر به کار خود خاتمه داد.

*بازدید یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه‌های «باز باران»

به گزارش شیرازه به نقل از فارس؛ این نمایشگاه در ۱۰ نقطه از شهر تهران نظیر «میدان صنعت»، «بلوار پاک‌نژاد»، «بوستان گفتگو»، «فرهنگسرای اشراق»، «بوستان قائم»، «برج میلاد»، «پیاده راه میدان امام حسین (ع)»، «فرهنگسرای خاوران»، «بوستان ولایت» و «حاشیه دریاچه چیتگر» برپا بود.

به گفته سیدمجید حسینی مدیرعامل مؤسسه نشر شهر، یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه‌های «باز باران» بازدید‌ کرده‌اند که در نوع خود بی‌سابقه است.

* استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه از دفاتر تحریر «هُدهُد» و «آزاده»

وی با اشاره به این مطلب که این سرشماری بر اساس فاکتورهای صادره ارزیابی شده است، ادامه می‌دهد: نمایشگاه «باز باران» شعبه بوستان «ولایت» در رتبه نخست سایر شعبه‌های این نمایشگاه‌ از لحاظ تعداد بازدیدکننده و میزان فروش به شمار می‌رود.

حسینی درباره پرفروش‌ترین دفاتر تحریر، بیان می‌کند: به ترتیب دفاتر تحریر «هُدهُد» به خاطر ارزانی قیمت و دفاتر آزاده با تصاویر «پهلوانان»، «شکرستان» و «کلاه قرمزی» جزو دفاتر تحریر پرفروش نمایشگاه‌های «باز باران» بودند.
نظرات بینندگان