کد خبر: ۶۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
کشتی فرنگی قهرمانی جهان-ازبکستان؛

امید نوروزی به مدال نقره رسید

قهرمان المپیک لندن با شکست برابر حریفی از صربستان به مدال نقره وزن 66 کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان دست یافت.
به گزارش شیرازه و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات اوزان 66، 80 و 130 کیلوگرم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح دیروز شنبه در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر "دیوید کاسکاویلا" از ایتالیا را شکست داد. وی در دور سوم مقابل "فرانک استابلر" از آلمان نفر سوم جهان در سال 2013 در يك كشتی نزديك و ديدني با نتيجه 4 بر 3 به برتری دست يافت و راهي مرحله يك‌چهارم نهايی شد.

وي در اين مرحله مقابل "كنسنتاتين استاس" از بلغارستان در يك كشتی نزديك و ديدني با نتيجه 3 بر 2 و با توجه به ناداوری به پيروزی رسيد و راهی مرحله نيمه نهايی شد. نوروزی در این مرحله با نتیجه 4 بر یک از سد "توماس لورينچ" دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن و قهرمان اروپا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وي در ديدار پاياني که همراه با ناداوری بود با نتیجه 7 بر 3 مغلوب "داوور استفانك" از صربستان نفر سوم اروپا شد و به مدال نقره دست یافت.

حبيب‌الله اخلاقي نماينده وزن 80 كيلوگرم و بهنام مهدی‌زاده در وزن 130 كيلوگرم امروز در مرحله يك‌چهارم نهايي از دور رقابتها كنار رفتند.
نظرات بینندگان