کد خبر: ۶۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

روایت علی پروین از عیادت رهبر انقلاب+عکس

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مقام معظم رهبری آنقدر سرحال و شاد بودند که ما هم شاد شدیم و روحیه گرفتیم.

به گزارش شیرازه، علی پروین در مورد عیادت از مقام معظم رهبری اظهار داشت: خیلی خوشحال شدم که مقام معظم رهبری را برای اولین بار از نزدیک دیدم. آرزو داشتم یک بار این اتفاق رخ دهد اما نه در شرایطی که ایشان ناخوش‌احوال هستند. البته مقام معظم رهبری آنقدر سرحال و شاد بودند که ما هم شاد شدیم و روحیه گرفتیم.

وی ادامه داد: من پیش از این با امام خمینی (ره) دیدار کرده بودم و دوست داشتم مقام معظم رهبری را هم از نزدیک ببینم. امیدوارم ایشان هرچه زودتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورند.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: آقای آقازمانی مدیر ورزش شبکه 3 با من تماس گرفت و گفت، می‌خواهی به ملاقات رهبر معظم انقلاب بروی که من هم با کمال میل قبول کردم و از خدایم بود که این اتفاق رخ دهد. خوشحالم که آقایان رضازاده، سلیمی، جدیدی، دبیر و شمار زیادی از هنرمندان هم در این ملاقات حضور داشتند.

پروین افزود: دیدار با رهبر معظم انقلاب بسیار عالی بود و انرژی زیادی به من داد که تا همین الان سرحال هستم. انشاءالله پس از بهبودی کامل ایشان شرایطی پیش بیاید تا بتوانم از نزدیک با ایشان دیدار داشته باشم. 

سرمربی پیشین پرسپولیس با امتناع از صحبت درباره مسائل این باشگاه تاکید کرد که ترجیح می‌دهد در این مقطع در این باره سکوت کند.


عیادت علی پروین و قویترین مرد جهان از رهبر معظم انقلاب+عکس

عیادت علی پروین و قویترین مرد جهان از رهبر معظم انقلاب+عکس

نظرات بینندگان