کد خبر: ۶۰۴۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۳

انتقاد شهردار شیراز از سریال های تلویزیونی

شهردار شیراز گفت: موضوع بیشتر سریال‌های تلویزیونی، تجمل‌گرایی است.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علیرضا پاک‌فطرت بعدازظهر امروز در حاشیه تصویربرداری تله‌فیلم آخرین ماشین دنیا که به تهیه‌کنندگی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در حال ضبط است در سخنانی، اظهار داشت: پخش سریال‌های تلویزیونی نباید موجب وقت تلف کردن مردم و پر کردن برنامه‌های رسانه ملی باشد و امیدواریم با ضبط و پخش تله‌فیلم طنز آخرین ماشین دنیا آغازی برای رفع معضل جامعه و نیز الگویی برای دیگر موضوع‌های سریالی شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی زندگی مردم روزبه‌روز به‌سوی تجمل‌گرایی پیش می‌رود، افزود: اگر روحانیت به دلیل جایگاه ویژه‌ای که در جامعه دارد وارد عرصه فیلم‌سازی شود، تأثیر فراوانی در جامعه خواهد داشت و زمینه را برای ترویج فرهنگ اسلامی و شهروندی در عرصه هنر فراهم می‌کند.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: تله‌فیلم 90 دقیقه‌ای آخرین ماشین دنیا که سکانس‌های اصلی آن از 15 روز پیش آغاز شده است به‌زودی به پایان می‌رسد و در شبکه سراسری و استانی پخش می‌‌شود.

پاک‌فطرت تصریح کرد: این تله‌فیلم با موضوع فرهنگی اجتماعی به معضلات اجتماع در حوزه شهری و نقش و جایگاه انسان‌های زحمت‌کشی که تلاش‌های انسان‌دوستانه آنان کمتر مورد توجه مردم قرارگرفته است، می‌پردازد.

وی عنوان داشت: برای نخستین‌بار این فیلم از سوی شهرداری و سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با کارگردانی و نویسندگی اسماعیل راد و بازیگران مطرح کشور ازجمله خشایار راد، ملیحه سعیدی، اردشیر کاظمی، سعید نوراللهی و گیتی معینی تدوین و به اکران می‌رسد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
3
شما پل فروریخته ولیعصر رو جمع کن فیلم ساختن پیشکش!
شهرداری زمانی میتونه از یک مجموعه اجرایی به یه سازمان اجتماعی تبدیل بشه که از استانه مدیریت امور اجرایی شهر عبور کنه. یعنی توانمندی هایی در ورای توانمندی های پیشین کسب کنه.
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
0
شهرداری به تجملاتی ترین نهاد و ارگان تبدیل شده است و روحیه اشرافی را ترویج میکند .