کد خبر: ۶۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
از شهید مهدوی چه می‌دانیم؟

منتظر این انیمیشن ناب باشید؛ سپاهیان ابرهه در خلیج فارس

فیلم سینمایی و سریال دلیران خلیج فارس بیانگر حماسه آفرینی‌های سربازان گمنام انقلاب اسلامی در پهنه وسیع خلیج همیشه فارس و دریای عمان است.
علی براتی کارگردان انیمیشن "دلیران خلیج فارس" صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به روایت پایمردی‌های دلاوران ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این انیمیشن گفت: این مجموعه شامل داستان‌های جذابی از حماسه آفرینی‌های رزمندگان دلیر سپاه اسلام در مقابله با رژیم بعث عراق و آمریکای جنایتکار است که به صورت مستند و واقعی تهیه شده است.
 
به گزارش شیرازه به نقل از فارس؛ وی با بیان اینکه این مجموعه سرشار از عواطف دلنشین است، گفت: تکنیک تولید اثر سه بعدی بوده و گروهی از بهترین انیماتورهای کشور در حال تولید آن می‌باشند.
 
براتی به تولید این اثر در استودیو فاطر اشاره کرد و با بیان اینکه تولید این مجموعه هزینه‌های بسیار کلانی در بر دارد در خصوص حامیان تولید آن گفت: تاکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرکز هنرهای رقومی سازمان بسیج مستضعفین از این کار حمایت کرده‌اند، البته مذاکراتی با نیروی دریایی سپاه و ارتش جهت پشتیبانی و تسریع در روند تولید صورت پذیرفته که امیدواریم با نظر مثبت آنها این اثر ماندگار با قوت و کیفیت بهتری عرضه شود.
 
کارگردان انیمیشن "دلیران خلیج" خاطرنشان کرد: امید داریم قسمت اول این مجموعه به نام سپاهیان ابرهه در خلیج فارس (برگرفته از فیلمنامه‌ای با همین نام از نادر طالب‌زاده) با محوریت حماسه آفرینی و شهادت سردار شهید نادر مهدوی تا پایان دی ماه به اتمام برسد.
 
براتی در خصوص شهید نادر مهدوی و حماسه آفرینی وی در رویارویی با نیروهای آمریکایی در خلیج فارس گفت: این شهید بزرگوار در مهر ماه 1366 در جدال با ناو آمریکایی چندلر شجاعانه توانست یک فروند هلی‌کوپتر پیشرفته آمریکایی را منهدم نماید و پس از این حماسه قهرمانانه، به اسارت ارتش آمریکا درآید که بعد از شکنجه‌های فراوان در عرشه ناو یو.اس.اس چندلر به شهادت رسید.
 
وی در پایان در خصوص تریلر منتشر شده از انیمیشن "دلیران خلیج" گفت: این تریلر به جهت مشکلات عدیده سخت افزاری و چشم‌پوشی از رندرهای طولانی مطمئنا نماینده شایسته‌ای برای این فیلم نخواهد بود. 
نظرات بینندگان