کد خبر: ۶۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۳

دستگیری تعدادی از فریب‌خوردگان شبکه‌های اجتماعی موبایلی در فیروزآباد

تعدادی از فریب خوردگان فعال در شبکه های اجتماعی موبایلی که اقدام به تولید و بازنشر مطالب توهین آمیز به امام راحل می کردند، توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا،خبرهای واسله حاکی از آن است که طی هفته گذشته تعدادی از افراد فریب خورده و فعال در فضای مجازی که از طریق فیس بوک و تویتر و شبکه های اجتماعی تلفن همراه نظیر واتساپ، لاین و وایبر اقدام به نشر مطالب موهن و ضد دینی برعلیه بنیانگزارجمهوری اسلامی و برخی از شخصیت های دینی،کشوری و نیز برخی ارزش ها در این فضا می نمودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) توسط نیروهای امنیتی در فیروزآباد دستگیر و جهت سیر مراحل قضایی روانه مراجع زیربط شدند.

با توجه به اینکه هنوز جزییات دستگیری این افراد به طور رسمی اعلام نشده ، اطلاع دقیقی از تعداد دستگیر شدگان و کیفیت جرائم ارتکابی در دست نیست.

آنچه که مسلم است این افراد از فریب خوردگان اخیر شبکه های ماهواره ای و فضای اینترنت بوده که مطالب یاد شده را در قالب فیلم ،عکس و نوشته در شبکه های مختلف اجتماعی تولید و باز نشر کرده اند.

یک منبع آگاه به فیروزنا گفت: منازل تمامی دستگیر شدگان آنچه به چشم می آمده ، استفاده این خانواده ها از گیرنده های ماهواره است که فرزندان آنها را تحت القاعات ضد نظام وشبکه های معاند قرار داده است .

وی همچنین از از خانواده ها خواست تا نسبت به نظارت و کنترل بیشتر و موثر برفرزندان در استفاده آنها از اینترنت و شبکه های اجتماعی جدیت و حساسیت بیشتری را به خرج دهند تا خدای نکرده به آبروی خانوادگی ایشان لطمه ای وارد نگردد .

نظرات بینندگان