کد خبر: ۶۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۳

افشای مبلغ نجومی قرار داد کی‌روش/ کارلوس ماهانه چند میلیون حقوق می‌گیرد؟

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران قرار است بامداد سه شنبه برای امضا قرارداد جدید به تهران بیاید.
حضور کی‌روش در ایران برای امضاء قراردادش در حالی است که گفته می‌شود وی با پیشنهاد ۵۷ میلیارد تومانی فداراسیون فوتبال کشورمان برای چهار سال موافقت کرده است.

به گزارش شیرازه به نقل از جهان، عباس ترابیان دبیر کمیته‌ اقتصادی فدراسیون و مسئول تنظیم قرارداد کارلوس کی‌روش در این باره می گوید: قرارداد کی‌روش را برایش ای‌میل کرده‌ایم و او هم جواب مثبت را برای امضای این قرارداد داده است. او قرار است بامداد روز سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه جاری به تهران بیاید.

بر همین اساس خبرنگار جهان نیوز مطلع شد که علاوه بر مبلغ میلیاردی قرارداد سرمربی تیم ملی کشورمان، وی قرار است علاوه بر دریافت مسکن و هزینه ایاب و ذهاب و سفرهای خود و خانواده‌اش، ماهانه مبلغ ۱۵۰۰ دلار (تقریبا برابر با ۵۰ میلیون ریال) نیز به عنوان پول توجیبی دریافت کند.

علی کفاشیان پیشتر در خصوص تامین مبلغ قرار داد سرمربی تیم ملی کشورمان گفته بود بدون حمایت دولت نمی‌توان همه هزینه‌های داشتن مربی گران‌قیمتی مثل کارلوس کی‌روش را پرداخت کرد.

کفاشیان این را هم گفته بود که «پسر و برادر رئیس جمهور به کارلوس کی‌روش علاقه دارند. با او حرف زدند، عکس گرفتند و از این مربی حمایت می‌کنند. خب این یک فرصت برای ماست که در امضای قرارداد استفاده کنیم. فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند همه هزینه‌های قرارداد را بدهد ما این پول را داریم اما اگر تمامش گردن خودمان باشد از باقی تیم‌های ملی‌مان می‌مانیم.»
نظرات بینندگان