کد خبر: ۶۰۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳

پیشنهاد تشویقی شهرداری شیراز به مالکان شمالغرب شیراز

شورای اسلامی شهر شیراز لایحه تشویقی 30 درصد را برای سرعت گرفتن انتقال و تملک املاک و اراضی واقع در مسیر طرح های عمرانی تصویب و به مرحله اجرا درآورده است.
به گزارش شیرازه به نقل از عصر شیراز، در صورتی که ملک مورد نظر در مسیر طرح ها یا  محدوده پروژه های  تقاطع غیرهمسطح میدان قصردشت یا حدفاصل بلوار دکترشریعتی تا بلوار شهید رجایی (از معالی آباد به فرهنگ شهر بلوارشهید کسایی) یا تجاری های جنب مسجد شهید آیت ا... دستغیب و یا ادامه کوهسار مهدی از محل آب باد منصورآباد تا جوادیه قرار گرفته باشد، مالک می تواند از سی درصد  کمک تشویقی علاوه بر مبلغ انتقال املاک واقع در حریم طرح های عمرانی استفاده نماید.

 مالکان شمالغرب شیراز باید برای تشکیل پرونده و استفاده از امتیاز پیش بینی شده در مصوبه علاوه بر مبلغ غرامت که قابل انتقال به غیر یا تهاتر در دیگر عوارض مناطق ده گانه می باشد به واحد حقوقی و املاک شهرداری منطقه شش مراجعه نمایند.

 پیش از مشکلاتی بین مالکان و شهرداری برای تملک املاک واقع در طرح های گفته شده پیش آمده بود  که بیشتر به مسائل مالی و نارضایتی مالکان مربوط می شد، در همین راستا شورای اسلامی شهر شیراز لایحه تشویقی 30 درصد را برای سرعت گرفتن انتقال و تملک املاک و اراضی واقع در مسیر طرح های عمرانی تصویب و به مرحله اجرا درآورده است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فتوحی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
0
اگر جنوب شهر بود ؟.......................