کد خبر: ۶۰۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳

نخستین یادواره 90 شهید رونیز استهبان برگزار می‌شود

در این یادواره جوانان بسیجی و مسجدی در یک برنامه ای هماهنگ و مردمی اقدام به برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس می کنند.
به گزارش شیرازه، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از برگزاری نخستین یادواره یادواره 90 شهید بخش رونیز شهرستان قرآنی استهبان توسط کانون فرهنگی –هنری مسجد جامع  شهدای روستای قرآنی محمد آباد  خبرداد.
حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی افزود: این یادواره با عنوان از خاک تا افلاک سوم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولان در آموزشگاه شهید مفتح روستای محمدآباد  برگزار می شود.
وی بیان داشت: در این یادواره جوانان بسیجی و مسجدی در یک برنامه ای هماهنگ و مردمی اقدام به برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس می کنند.
نیازی تصریح کرد: در این نمایشگاه که در قالب غرفه های مختلف برگزار می شود موضوع مهم ماهواره و اثرات منفی آن که امروزه به نوعی بنیان خانواده ها را با تهدید جدی مواجه کرده در معرض دید عموم قرار می گیرد.
دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس تصریح کرد: امروز معتقدیم باید ارزش های دفاع مقدس بیش از پیش به نسل جوان معرفی شده و فرهنگ متعالی آن دوران که دارای فرهنگ غنی است در جامعه نهادینه شود.
نیازی گفت: کانون های مساجد استان فارس با ظرفیت هایی که دارند در برگزاری برنامه های مناسبتی خوش درخشیده و به خوبی توانسته اند در جذب جوانان به مسجد و نشر ارزش های اسلامی در جامعه موفق عمل کنند.
گفتنی است، این یادواره با همکاری ناحیه مقاومت بسیج استهبان، حوزه های مقاومت بسیج شهید بهشتی خیر و شهید ساجدی رونیز،فرمانداری،بخشداری رونیز و  بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان استهبان برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
0
سلام لطفا ساعت را اعلام كنيد ياد شهيد اصغر نينوا بخير