کد خبر: ۶۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳

طرح‌های جدید دفترهای مشق + عکس

دفاتر تحریر «آقا روح‌الله» در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی _ ایرانی روانه بازار لوازم‌التحریر شد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس،

جنبش توزیع «آقا روح‌الله» در راستای تولید نوشت‌افزارهای اسلامی _ ایرانی با سبک زندگی اسلامی اقدام به ساخت و انتشار دفاتر تحریر با تصاویر ایرانی کرده است.

از جمله تصاویر و طرح‌های اسلامی – ایرانی به کار گرفته شده در دفاتر تحریر می‌توان به چهره‌های شاخصی همانند مقام معظم رهبری،‌سیدحسن نصرالله، استادمرتضی مطهری، علی شریعتی، میرزا کوچک‌خان جنگلی، غلامرضا تختی، قیصر امین‌پور و تصاویری با موضوع اقتصاد مقاومتی، جمعیت، کار ایرانی، کودکان غزه، مهدویت و غیره اشاره کرد.

جنبش «آقا روح‌الله» در تلاش است، برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایرانی میان دانش‌آموزان از طرح‌های دیگری نیز با مضامین شخصیت‌ها و اسطوره‌های ایرانی استفاده کند. لازم به ذکر است، دفاتر تحریر «آقا روح‌الله» از تاریخ 19 لغایت 29 شهریور سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت هماهنگی و اطلاع از شرایط برگزاری نمایشگاه و خرید کالاها با فروشگاه‌های سبک زندگی طیبه و یا دفتر مرکزی پخش «آقا روح‌الله» در میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید، کوچه مبین، پلاک3، طبقه دوم مراجعه یا با تلفن‌های 66410671 و 09194400718 تماس حاصل کنند.

سایر تصاویر در ذیل قابل مشاهده است:

 

 

 


نظرات بینندگان