کد خبر: ۶۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
امام جمعه مشهد:

در مذاکرات خیلی هنر کنیم چیزی را از دست ندهیم/ اگر دشمن بدعهدی کند ما هم امضا را می‌شکنیم

اینکه در مذاکرات به چه نتیجه ای می رسیم، آقا گفتند به نتیجه نمی رسیم.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، این روزها بحث مذاکرات هسته‌ای برای رسیدن به توافق نهایی با 5+1 در حال انجام است و بسیاری از مسئولین، کارشناسان و صاحب‌نظران احتمال یک توافق برد- برد را ضعیف می‌دانند.

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در گفتگو با صدای حق در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: به این مذاکرات تا آنجایی که مبتنی بر راهبردهای مقام معظم رهبری باشد، نگاه خوبی دارم اما اگر مبتنی بر راهبردهای مقام معظم رهبری نباشد، ضرر می‌کنیم حال چه این دولت باشد، چه احمدی نژاد باشد و چه هر کس دیگری.

وی افزود: اینکه ما در مذاکرات به چه نتیجه ای می رسیم از همان اول آقا گفتند به نتیجه نمی رسیم. البته ما هم دلبسته‌ی این اقدامات نیستیم و حداقل نفعی که می‌تواند داشته باشد این است یک مقدار ایران هراسی و شیعه هراسی در دنیا کمتر می‌شود و الا اثر واقعی ندارد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: تا الان این مذاکرات بی نتیجه بوده است. ما خیلی هنر کنیم چیزی از دست ندهیم اگر هم مذاکره‌کنندگان چیزی را امضا کردند و دشمن اقدامات خود را شدت بخشید. همانظور که پلمب را شکستیم، امضا را هم می‌شکنیم. در واقع پایبندی ما به امضا تا زمانی است که دشمن بر عهد خود پایدار باشد.
نظرات بینندگان