کد خبر: ۶۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

درس های یک بیماری

بیماری و بستری شدن رهبر معظم انقلاب، عیادت ها و بیانات ایشان پس از مرخص شدن از بیمارستان در بردارنده نکاتی قابل تامل است که می توان به آن اشاراتی داشت.
شیرازه- با عنایات خدای متعال و دعای خیر همه مسلمانان،رهبر جانباز انقلاب پس از انجام عمل جراحی و طی دوران بستری در کمال سلامتی و شادابی از بیمارستان مرخص شدند.
این بیماری و بستری شدن، عیادت ها و بیانات ایشان پس از مرخص شدن از بیمارستان در بردارنده نکاتی قابل تامل است که به برخی از آنها اشاره می شود:
1-انتخاب یک بیمارستان دولتی که عموم مردم نیز می توانند به آن مراجعه کنند علاوه بر اینکه نشانه ساده زیستی رهبر معظم انقلاب بود حکایت از اعتماد و اطمینان ایشان به کادر پزشکی و امکانات و تجهیزات بیمارستانهای دولتی داشت.
2-اطلاع رسانی دقیق به موقع و شفاف قبل وبعد از عمل جراحی و در طول دوران بستری نشان از تدبیر، باور و درک عمیق ایشان به ضرورت اطلاع رسانی از مسائل حساس و مهم کشور و محرم دانستن مردم در اندیشه رهبری داشت، که این امر موجب خنثی شدن بسیاری از شایعات و دروغ پراکنی ها رسانه های بیگانه گردید و باعث شد دعای خیر خیل عاشقان ایشان در داخل و خارج از کشور متوجه سلامتی ایشان گردد که یقینا این امر نقش اساسی دربهبود و شفای ایشان داشت.
3-عیادت هایی که در این مدت انجام شد نیز حاوی نکات و درس های فراوان بود؛ حضور اقشار و اصناف مختلف مردم از علما، روحانیون، هنرمندان، ورزشکاران، مسؤولین سیاسی، شخصیت های خارجی و ... حکایت از عمق نگرانی و علاقه مردم به رهبری نظام داشت. از طرفی عیادت و اظهار محبت خالصانه و صمیمانه برخی از شخصیت های بزرگ سیاسی که دشمن درصدد القاء اختلاف بین آنها و رهبری است بسیار زیبا بود.
در این میان عیادت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر روحانی رییس جمهور از همه زیباتر و پر معناتر و برای دشمنان ناامید کننده تر بود.
از بوسه های محبت آمیز آقای هاشمی بر پیشانی رهبر انقلاب و بیان این جمله ایشان که:((با همه عشقمان آمده ایم،شما که خوب باشید ما هم خوبیم،حالا با خیال راحت به خانه بر میگردیم)) تا عیادت دوباره رییس جمهور و اظهارات مودبانه و عاشقانه ایشان در محضر رهبر انقلاب که دلهای عاشقان انقلاب را شادتر و دشمنان را نا امیدساخت.
4- تشکر صمیمانه رهبر انقلاب از تیم پزشکی و پرستاران و اظهار شرمندگی از اظهار محبت های مردم که درس بزرگی برای همه است که هرگز و در هیچ جایگاهی خود را طلبکار دیگران ندانیم و قدردان زحمات و تلاش های آنان باشیم.
5-نگرانی و حساسیت امت اسلامی و مردم و مسوولین سایر کشور ها از بیماری مقام معظم رهبری حکایت از عمق راهبردی و نفوذ کشورمان در دل مردم در اقصی نقاط جهان دارد و این سرمایه بزرگی برای ملت ایران است.
6-بیانات کوتاه و روشنگرانه ایشان در مورد حوادث منطقه و ائتلاف غربی-عربی علیه داعش علاوه بر افشای چهره ریاکارانه سردمداران استکبار نشان از حساسیت ایشان به اوضاع منطقه و جهان و سرنوشت امت اسلامی حتی در دوران بیماری و بستری بودن در بیمارستان داشت.
ازخدای بزرگ می خواهیم نعمت وجود با برکت ایشان را برای امت اسلامی تا تحقق دولت عدالت گستر امام عصر (عج) با سلامتی و عزت مستدام بدارد.

منبع/پرگون
نویسنده :
غلامحسین مرادی
نظرات بینندگان