کد خبر: ۶۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

معرفی نفرات برتر جشنواره «حبیب امام» در شیراز

این جشنواره در دو رشته حفظ و قرائت و به مدت چهار روز در مجتمع فرهنگی تربیتی آیت الله ربانی شیراز برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از معرفی نفرات برتر جشنواره قرآنی "یادواره حبیب امام و رهبری" ویژه دانش آموزان تحت حمایت استان های جنوبی کشور در شیراز خبر داد وگفت: 120 نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان های کرمان، بوشهر،اصفهان ، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در این دوره حضور داشتند.

سید عبدالعلی سعادت با بیان این که دانش آموزان پسر مقطع متوسط دوره اول و دوم در این جشنواره حضور داشتند، تصریح کرد: این جشنواره در دو رشته حفظ و قرائت و به مدت چهار روز در مجتمع فرهنگی تربیتی آیت الله ربانی شیراز برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات به پاس زحمات و خدمات ارزشمند مرحوم حبیب الله عسکر اولادی و با عنوان جشنواره حبیب امام و رهبری برگزار شد که این دوره از مسابقات ویژه دانش آموزان کانون های فرهنگی و تربیتی بود و به صورت منطقه ای در کشور برگراز شد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: 42 نفر از دختران تحت حمایت این نهاد در استان برای شرکت در همین جشنواره به استان بوشهر و همچنین 42 نفر از پسران تحت حمایت نیز به استان اصفهان به اعزام شد ه اند.

سعادت ادامه داد: در این دوره از مسابقات به نفرات اول تا سوم هررشته (قرائت و حفظ) و هر مقطع تحصیلی (مقطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوره دوم) به ترتیب 1 میلیون و 200 هزار، 1 میلیون ریال و 800 هزار ریال همراه با لوح تقدیر اهداء شد.

وی اظهار داشت: این دانش آموزان علاوه بر شرکت در این جشنواره از مکان های زیارتی، سیاحتی، تفریحی و آثار باستانی استان فارس و شهر شیراز بازدید کردند.

نظرات بینندگان