کد خبر: ۶۰۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

والیبال در آستانه تاریخ‌سازی / ایران به جمع 4 تیم جام‌جهانی می‌رود؟

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل آلمان با هر نتیجه ای به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود می‌کند.
با آغاز مرحله قبل از نهایی مسابقات جام جهانی والیبال که در لهستان در حال برگزاری است، تیم ملی والیبال کشورمان در آستانه تاریخ‌سازی مجدد قرار گرفته است.

به گزارش شیرازه به نقل از جهان؛ روز گذشته در اولین بازی گروهی‌ که "ایران"، "فرانسه" و "آلمان" در آن حضور دارند، تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد تا با نتیجه ۳ بر صفر از سد آلمان بگذرد و علاوه بر قطعی شدن راهیابی بهمرحله نهایی؛ کار رسیدن ایران به نیمه‌نهایی را نیز هموار کند.

با این حساب، تیم ملی والیبال ایران امشب در حالی برابر آلمانِ قرار می‌گیرد، که در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای بدون نیاز به نتیجه بازی فردا شب خود مقابل فرانسه، صعودش را به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان قطعی خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران امشب از ساعت ۲۲:۵۵ به مصاف آلمان خواهد رفت و فردا شب در دومین مسابقه خود با فرانسه روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جهان، مسابقات جام جهانی والیبال جهان هر ۴ سال یک بار برگزار می شود و این برای اولین بار است که جمهوری اسلامی ایران توانسته به این سطح از رقابت ها راه پیدا کند.

تیم ملی والیبال کشورمان چند ماه پیش نیز توانسته بود به مقام چهارم لیگ جهانی والیبال دست پیدا کند که افتخاری بزرگ برای ورزش‌های گروهی ایران به شمار می‌رود.

گفتنی است، در گروه دیگر این رقابت‌ها نیز تیم‌های لهستان میزبان، برزیل و روسیه قرار دارند که در شب اول میزبان به سختی توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد برزیل بگذرد.

در این گروه نیز دیدارهای "لهستان - روسیه" و "برزیل - روسیه" تکلیف دو تیم دیگر حاضر در نیمه نهایی را برگزار می‌کند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
0
از کجا صعود فرانسه قطعی است اگه ایران با همان نتیجه از المان ببازد و از فرانسه ببرد سه تیم مساوی میشند شما چطور حساب کردید؟