کد خبر: ۶۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۳

اختصاص حدود 137 میلیون تومان یارانه به مسکن مهر خرامه

جلسه کارگروه مسکن شهرستان خرامه در حالی برگزار شد که هنوز هم شرکت تعاونی ها به قول و قرارهای خود وفا نکرده و باز هم دو سر تورم و کمبود نقدینگی را به هم گره می زنند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، «مسکن مهر» حلقه ای از زنجیره اقدامات در نظر گرفته شده برای پاسخ گویی به نیاز مسکن اقشار میانه حال و متمایل به پائین جامعه ایرانی بود که در دولت نهم شکل گرفت اما با پایان دولت دهم، مشکلات عدیده آن آغاز شد که نهایتا دامن همان قشر مخاطب را گرفت.

جلسه کارگروه مسکن شهرستان خرامه در حالی برگزار شد که هنوز هم شرکت تعاونی ها به قول و قرارهای خود وفا نکرده و باز هم دو سر تورم و کمبود نقدینگی را به هم گره می زنند؛ برخی، گرانی ها را علت تاخیر می خوانند و برخی هم از نبود نقدینگی شکایت دارند.

احسان خازن فرماندار خرامه در این جلسه اظهار داشت: از تمام ظرفیت ها برای فشار به شرکت تعاونی ها استفاده خواهم کرد تا حقی از مردم ضایع نشود؛ از آنجا که خرید و فروش مسکن مهر غیرقانونی است کسانی که اقدام به این کار کرده اند مسئولیت مشکلات آتی با خودشان است.

وی در ادامه به مسئله پرداخت عوارض به شهرداری اشاره کرد و گفت: شرکت تعاونی ها یک ماه فرصت دارند تا ضمن مراجعه به شهرداری نسبت به رفع نقص و انجام توافقات جهت پرداخت عوارض به شهرداری اقدام کنند.

خازن افزود: با پی گیری ها و تلاش های دکتر اسماعیلی مبلغ 200 میلیون تومان از معاون وزیر راه و شهرسازی به حساب شهرداری خرامه واریز شده که این مبلغ از کل عوارض مسکن مهر شهرستان کسر خواهد شد و شرکت تعاونی ها ملزم به پرداخت بقیه آن هستند.

فرماندار خرامه ضمن ابراز گلایه از عملکرد یکی از شرکت تعاونی ها بیان داشت: اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی خرامه گروهی را با حضور کارشناسان این سازمان، بنیاد مسکن، بازرسین مسکن مهر و نماینده فرمانداری تشکیل دهد و گزارشی کامل از ابهامات، مشکلات و تخلفات این شرکت ارائه نماید.

وی در پایان به پی گیری نماینده مردم در مجلس و دریافت مبلغ 136 میلیون و 800 هزار تومان بابت یارانه مسکن مهر اشاره کرد و گفت: این مبلغ از طرف وزارت راه و شهرسازی بوده و با مدیریت بنیاد مسکن شهرستان خرامه جهت آماده سازی محوطه مسکن مهر هزینه خواهد شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/26%20maskanmehr/25%20shahrivar%20maskanmehr%202.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/26%20maskanmehr/25%20shahrivar%20maskanmehr%203.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/26%20maskanmehr/25%20shahrivar%20maskanmehr%204.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/shahrivar%2093/26%20maskanmehr/25%20shahrivar%20maskanmehr%201.jpg

نظرات بینندگان