کد خبر: ۶۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
سردار نقدی در رزمایش الی‌بیت‌المقدس:

عشایر ایران پیشقراولان سپاه «آزادی قدس»

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه در مقابل جنایات اسرائیل آرام نخواهیم نشست، گفت: عشایر ایران پیشقراولان سپاه آزادی قدس خواهند بود.
سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در رزمایش بزرگ گردان‌های عشایر «الی‌بیت‌المقدس» در منطقه عمومی تنگه کنشت اظهار داشت: عشایر ایران پیشقراولان سپاه آزادی قدس خواهند بود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس؛ وی بیان داشت: مردم فلسطین که در محاصره غزه جانانه ایستاده‌اند و صهیونیست‌ها را خوار و ذلیل کرده‌اند، درس‌هایی از رشاد‌ت‌های ملت ایران آموخته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما برای آزادی قدس شریف مصمم هستیم و غیرت ، عزت و شرف مردم و عشایر ایرانی اجازه نمی‌دهد که زنان روزه‌دار و کودکان در خواب فلسطینی توسط صهیونیست‌ها کشته شوند و ما ساکت بمانیم.

نقدی با تصریح بر اینکه ما مرد آزدگی و جنگ هستیم، بیان داشت: آزادگی را از کربلا آموخته‌ایم و عشایر ما در مقابل جنایات اسرائیل آرام نخواهند نشست.

وی رزمایش بزرگ گردان‌های عشایری «الی‌بیت‌المقدس» را یک تمرین برای گردهمایی سپاه بزرگ آزادی قدس دانست و افزود: دشمنان از این اراده و ایمان به وحشت افتاده‌اند و تلاش می‌کنند بین امت اسلام شکاف ایجاد کنند.
نظرات بینندگان