کد خبر: ۶۰۷۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۳

در دیدار فرمانده سپاه فجر با مراجع عظام تقلید چه گذشت؟

مراجع معظم تقلید، امروزه به دلیل هوشمندی در مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بحمدلله «به روز» و «بهنگام» هستند و با هوشیاری، انقلاب و رهبری معظم انقلاب را یاری می‌رسانند.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، شهر مقدس قم قبل از وقوع انقلاب اسلامی خاستگاه انقلاب بوده است، اما بعد از انقلاب اسلامی هم جایگاه و اهمیت خود را در نظام اسلامی حفظ کرده است چرا که این شهر میزبان حوزه‌های علمیه‌ای است که مهد تربیت عالمان دینی به شمار می رود و بیشتر مراجع عظام تقلید هم در این شهر درس و بحث و سکونت دارند.

از طرفی در تعامل بین حوزه‌های علمیه و سطوح مختلف مدیریتی نظام اسلامی، سنت دیرینه ملاقات دولت‌مردان، فرماندهان نظامی، مسئولین نهادها و سازمان ها با مراجع عظام تقلید و دریافت دیدگاه‌ها و راهنمایی‌ها و نصایح این بزرگواران جایگاه قابل توجهی دارد تا جایی که موضوع ارتباط با شهر قم و بیوت مراجع عظام تقلید به یکی از دغدغه‌های جدی تبدیل می شود.

چرا که مراجع معظم تقلید، امروزه به دلیل هوشمندی در مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بحمدلله «به روز» و «بهنگام» هستند و با هوشیاری، انقلاب و رهبری معظم انقلاب را یاری می‌رسانند.

لذا به همین سبب، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس هفته گذشته با سفر به شهر مقدس قم با حضرات آیات آیت الله ناصر مکارم شیرازی و آیت الله حسین نوری همدانی و همچنین آیت الله حسینی بوشهری رئیس حوزه های علمیه کشور دیدار کرد.

غیب پرور در این دیدار گزارشی از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی سپاه و بسیج در استان فارس ارائه کرد.

مراجع عظام تقلید نیز ضمن قدردانی از فعالیت های گسترده سپاه و بسیج در فارس، خواستار حفظ هوشیاری بیشتر در خصوص فعالیت های ضد فرهنگی  و ضد دینی دشمن در فارس شدند.

 در این دیدار بنا شد، ستادی متشکل از علما و روحانیون مستقر در قم به ریاست آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس تشکیل شود تا با حضور اعضای این ستاد در استان فارس ضمن کمک و هدایت برنامه های فرهنگی بر کم و کیف این برنامه ها نظارت کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
1
چرا با مراجع دیگر دیدار نکردند؟ عدم مقبولیت بود یا حضور نداشتند؟
ناشناس
مثلا بره دیدار صانعی؟!