کد خبر: ۶۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳

عکس: راز چشم های «بی سیم چی»

امروز نزدیک به 30 سال است که او بال در بال ملائک گشوده و به هم رزمان شهیدش ملحق شده اما نگاهش هرگز پشت غبار برخاسته از طوفان زمان محو نخواهد شد
شیـــرازه، سرویس قطعه شهـــدا: "شهید" یکی از نام های خداوند  و به معنای "گواه" است.  "والله شهيد علي ما تعملون" یا "ان الله كان علي كل شيء شهيدا" و حضرت حق، چنان لطفی به کشته گان راه خود دارد که این نام را به آنان اهدا نموده است. گاهی بد نیست حواسمان به این باشد که شهدا دارند نگاهمان می کنند. نگاه های سنگینی هم دارند و اگر بخواهی سرت را به دنیا و چرب و شیرینش گرم کنی، چاره ای نداری جز آن که چشم در چشمشان نیندازی و سرت به خاک و خاکدانی باشد.

به گزارش لامرود، عکسی زیر در مسیر جاده کارخانه نمک فاو برای همیشه در تاریخ به ثبت رسیده، نگاه شهید محمود قادری بیسیم چی بهداری لشکر 33 المهدی چند روز قبل از عروج را نشان می دهد. امروز نزدیک به 30 سال است که او بال در بال ملائک گشوده و به هم رزمان شهیدش ملحق شده اما نگاهش هرگز پشت غبار برخاسته از طوفان زمان محو نخواهد شد. و چه زیبا گفت سید شهیدان اهل قلم: "پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته اند، اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است".


نظرات بینندگان