کد خبر: ۶۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳

برنامه های هفته ازدواج استان فارس اعلام گردید

ویژه برنامه های هفته ازدواج استان فارس از سوی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام گردید.
به گزارش شیرازه، با توجه به دستور العمل اجرایی مصوب وزارت ورزش و جوانان در خصوص برنامه های ازدواج و تعالی خانواده در ستاد ساماندهی امور جوانان و تشکیل کمیته سامان ازدواج جوانان هفت کار گروه تخصصی ازدواج با هدف تبیین دستور العمل اجرایی برنامه های ازدواج و خانواده راه اندازی گردید.
کارگروه آموزش و مشاوره به ریاست مدیرکل بهزیستی استان، کارگروه خیرین امر ازدواج به ریاست مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان،کارگروه برگزاری جشنواره های ترویج ازدواج بالقوه سالم به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان، کارگروه رسانه و ترویج فرهنگ ازدواج بالقوه به ریاست مدیر کل سازمان صدا و سیمای استان برگزار می گردد.
همچنین کارگروه پیگیری اقدامات موضوع تسهیلات ازدواج به ریاست معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری،کارگروه ازدواج کارکنان مجرد دستگاه ها به ریاست مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری و کارگروه راه اندازی دفاتر ازدواج آسان در دانشگاه ها به ریاست مدیر دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها از سوی استانداری فارس به دستگاهای متولی ابلاغ گردیده است.
معاون فرهنگی و امور جوانان همچنین از برگزاری نمایشگاه و جشنواره پیوند آسمانی در هفته ازدواج خبر داد و گفت : این نمایشگاه از 14 لغایت 21 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی به ارائه خدمات فرهنگی و تسهیلات با موضوع ازدواج می پردازد.
سالاری اظهار داشت: کلیه شهرستانهای استان نیز بر اساس ابلاغ استانداری فارس به فرمانداران موظف گردیدند ستاد ساماندهی ازدواج جوانان و کارگروه های تخصصی را در شهرستان ها راه اندازی نمایند.
نظرات بینندگان