کد خبر: ۶۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳
همزمان با پنجمین روز هفته دفاع مقدس؛

ندای یا «غیاث المستغیثین» در سروستان طنین انداز شد+ تصاویر

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از مردم سروستان با حضور در بارگاه ملکوتی شهدای گمنام این شهرستان به قرائت پرفیض دعای ندبه پرداختند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، صبح امروز و در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از مردم سروستان با حضور در بارگاه پاک و مطهر شهدای گمنام این شهرستان ضمن تجلیل از مقام شامخ این گروه از سربازان گمنام حضرت روح الله به قرائت دعای ندبه پرداخته و تعجیل در ظهور آخرین ذخیره الهی را از خداوند کریم مسئلت کردند.

براساس گزارش سروآنلاین، در این ویزه برنامه فرهنگی که با همکاری حوزه شهدای خیبر ناحیه مقاومت بسیج سروستان برگزار شد، سروان پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک و مطهر شهداست و امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سرو قامتان همیشه جاوید یک وظیقه عمومی است.

وی با اشاره به گسترش فعالیت های فرهنگی بسیج در سطح جامعه افزود:بسیج به عنوان طلایه دار فعالیت های فرهنگی و بصیرتی در سطح جامعه تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ جهاد و شهادت به کار خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در پایان سخنان خویش اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با اجرای بیش از پیش برنامه های متنوع فرهنگی،مقبره شهدای گمنام شهرستان سروستان به عنوان یکی از مراکز بزرگ ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در سطح این شهرستان معرفی شود.

خاطر نشان می شود بارگاه پاک و نورانی شهدای گمنام شهرستان سروستان در 5 کیلومتری محور مواصلاتی سروستان-فسا قرار گرفته و در طول سال برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از سوی مردم و نیروی مقاومت بسیج در این مکان برگزار می شود.

نظرات بینندگان