کد خبر: ۶۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳

دیدار فرمانده سپاه فجر با قهرمان المپیک+تصاویر

فرمانده سپاه فجر استان فارس با امید نوروزی دارنده مدال نقره کشتی فرنگی جهان دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور ضمن دیدار و گفتگو با امید نورزی کشتی گیر فرنگی کار استان فارسی که نایب قهرمان وزن 66 کیلوگرم مسابقات جهانی ازبکستان شد از وی به دلیل قضاوت ناجوانمردانه داوران در مسابقه فینال دلجویی کرد.

وی با تقدیر و تشکر از امید نوروزی به دلیل تلاش فراوان در مسابقات کشتی فرنگی جهان در راستای کسب مدال طلا و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در سالن مسابقات افزود: مدال نقره نیز چیزی از مدال طلا کمترنیست چراکه منش و روح پهلوانی مهمتراست.

دیدارفرمانده سپاه فجر با قهرمان المپیک+تصاویر
فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه با تاکید برجایگاه اخلاق و جوانمردی در ورزش و الگوسازی فرهنگ پهلوانی اضافه کرد: همواره در عرصه ورزش، نام قهرمانانی که منش پهلوانی دارند، از ذهن ها فراموش نشده و به نیکی از آنها یاد می شود.

غیب پرور خطاب به نوروزی قهرمان کشتی جهان و المپیک گفت: باید افرادی که با قهرمانان تمرین می کنند یا با آن ها برخورد دارند قبل از اینکه از مهارت ورزشی ورزشکارقهرمان آگاه شوند از منش، رفتار و متانت آن ها پی به جلوه ای ناپیدا از فعالیت آن ها ببرند.

دیدارفرمانده سپاه فجر با قهرمان المپیک+تصاویر
در این دیدار فرمانده سپاه فجر استان فارس با اهدای لوح یادبود پیروزی این جوان کشی‌گیر و قهرمان جهان و المپیک را که باعث افتخار کشور و استان فارس بوده را صمیمانه تبریک گفت.
نظرات بینندگان