کد خبر: ۶۱۰۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۳
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر در گفتگو با شیرازه

دیدار با امام شیرین‌ترین خاطره‌ام از جنگ است/ سپاه را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم/ امروز باید هم زنده بود هم شهید

سرهنگ کوشکی گفت: شهادت در این زمان سخت تر از زمان جنگ است

شیرازه- سرویس قطعه شهدا: معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به وقوع جنگ گفت: اخبار و اطلاعاتی در رابطه با جنگ داشتم که عراقی ها به سمت مرز می آمدند و بعد از تیراندازی از آنجا متواری می گشتند، اما وقتی خبر حمله هوایی و آغاز جنگ را شنیدم حالت شگفتی و بهت زدگی به من دست داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در گفتگو با خبرنگار شیرازه با اشاره به لذت بخش ترین لحظات خاطرات جنگ افزود: بعد از عملیات فتح خرمشهر دیداری با امام خمینی (ره) داشتم که به عنوان بهترین و ماندگارترین خاطره در ذهنم همچنان تداعی می بخشد.

وی از تلخ ترین خاطره خود نیز گفت: جمله امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه من این جام زهر را می نوشم و آن زمانی که امام (ره) قطعنامه را پذیرفت به عنوان تلخ‌ترین خاطره در ذهنم می باشد.

کوشکی ادامه داد: هرچند که برادرم، دوستان و اقوام که شهید می شدند را می دیدم برایم سخت بود اما آن جمله امام برایم سخت تر بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در پاسخ به این سوال که اگر پاسدار نمی شدید چه شغلی را انتخاب می کردید خاطر نشان کرد: حتما پاسدار می شدم، زیرا سرنوشت و تقدیر من را خدا مشخص نموده است، مطمئن باشید اگر همین الان به سن 18 سالگی که وارد سپاه شدم برگردم باز هم وارد سپاه می شدم و اگر خداوند عمر دوباره ای به من دهد این مجموعه و نهاد مقدس را با هیچ چیز عوض نمی کنم زیرا امام راحل (ره) تنها نهادی را که کشور خواند سپاه بود و هیچ وقت برای کسی نگفت ای کاش جای او بودم فقط برای سپاه بود که گفت ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

وی با اشاره به اینکه شهادت در این زمان سخت تر از زمان جنگ است افزود: در زمان جنگ 8 ساله بستر برای شهادت خیلی فراهم بود، وقتی که شهادت یک مطلوب عمومی شود انسان خیلی راحت تر به سمت او می رود.

کوشکی ادامه داد: اگر کسی امروز بخواهد به شهادت برسد خیلی سخت است، زیرا در فضایی که باید حرکت کنیم می شود هم زنده بود و هم شهید بود.

این یادگار دفاع مقدس در سپاه فجر یادآور شد: اگر بر ارزش های آن یادگاران دفاع مقدس و شهدا عمل کنیم این خود عین شهادت است و اگر شهدا امروز زنده شوند حتما بر ما تاکید دارند که بیش از پیش در اختیار این نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم باشیم زیرا تنها پرچمدار دین خدا که راستین و خالصانه حرکت می کند، یک سید عالی مقام همانند مقام معظم رهبری است که پرچمداریش می کنند و ما هم افتخار می کنیم که زیر این پرچم خدمت می کنیم تا پرچم را به دست صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان (عج) بسپاریم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا
-
يکشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۳
0
مصاحبه عالی بود
سولات جالبی پرسیده بود
مخصوصا سوالی که تاکید داشت من حتما پاسدار می شدم