کد خبر: ۶۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳

فرماندار شیراز: باید 10 جایگاه CNG دیگر در شیراز ساخته شود

باتوجه به توزیع نامتوازن ایستگاه های CNG در شیراز، تاسیس این جایگاه در این منطقه ضرورت داشت که مردم بتواند از این جایگاه استفاده کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، همزمان با هفته دفاع مقدس، جایگاه CNG در بلوار سلمان فارسی با حضور معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز به بهره برداری رسید.

در این مراسم طهماسبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و 14 هزار و 600 شهید سرافراز استان فارس، اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون شهیدانی است که امنیت و آسایش خودشان را در طول هشت سال جنگ تحمیلی فدا کردند و مقتدرانه از این کشور دفاع کردند.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز با اشاره به اینکه شهر شیراز جز 8 کلان شهر آلوده کشور است، ابراز داشت: در شهر شیراز 41 جایگاه CNG پیش بینی شده است که این جایگاه 31 امین جایگاهی است که به بهره برداری می رسد.

وی افزود: باتوجه به توزیع نامتوازن ایستگاه های CNG در شیراز، تاسیس این جایگاه در این منطقه ضرورت داشت که مردم بتواند از این جایگاه استفاده کنند.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شیراز با اشاره به مشکل ترافیکی این جایگاه ابراز داشت: متاسفانه به دلیل اینکه این جایگاه قبل از تاسیس آن پیوست ترافیکی نداشته است، امروز مشکل ترافیکی برای این جایگاه پیش بینی میشود که البته این مسئله را در شورای ترافیک شهرستان مطرح و راهکارهایی را ارائه خواهیم داد و لازم است پروژه های این چنینی قبل از تاسیس، نسبت به تهیه پیوست ترافیکی آن اقدام شود.

طهماسبی گفت: امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی و با همکاری شهرداری شیراز شاهد افتتاح ده جایگاه پیش بینی شده دیگر نیز باشیم تا با مصرف این سوخت پاک آلودگی هوای شهر شیراز کاهش یابد.

گفتنی است جایگاه CNG سلمان با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 1800 متر با شش پمپ و 12 نازل به بهره برداری رسید.

نظرات بینندگان