کد خبر: ۶۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳

انهدام يك باند مواد مخدر و كشف 7 كيلوگرم شيشه در شيراز

روز گذشته مأموران انتظامي فارس با انجام يك عمليات ضربتي، هفت كيلو و 100 گرم شيشه كشف و دو قاچاقچي مواد مخدر را دستگير كردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس، مأموران انتظامي شهرستان "گراش" استان فارس با انجام يك عمليات تعقيب و گريز پلبيسي، 57 كيلوگرم ترياك كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "گراش" در اين رابطه گفت: ماموران انتظامي شهرستان با اجراي ايست و بازرسي مقطعي در يكي از محورهاي ورودي شهرستان و كنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه خودرو سمند مظنون شدند.

سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" ادامه داد: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كرد كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف شد.

وي با بيان اينكه راننده خودرو با استفاده از موقعيت جغرافيايي منطقه از صحنه متواري شد افزود: در بازرسي از خودرو سمند توقيف شده 57 كيلوگرم ترياك كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "گراش" با اشاره به اينكه تلاش درجهت شناسائي و دستگيري متهم متواري ادامه دارد تصريح كرد: پليس در جهت امنيت و آرامش در جامعه از هيچ تلاشي و كوششي دريغ نخواهد كرد و شهروندان مي توانند موارد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

كشف كالاي قاچاق 6 ميلياردي در شيراز

مأموران انتظامي شهرستان شيراز در بازرسي از يك پاركينگ در شيراز، هفت ميليون و 940 هزار نخ سيگار و 14 دستگاه دوربين مداربسته قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز در اين رابطه گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا در شيراز مأموران انتظامي اين شهرستان با شناسايي محل نگهداري مقاديري كالاي قاچاق پس از هماهنگي با مقام قضايي به محل مورد نظر عزيمت كردند.

سرهنگ "بهادر اسماعيلي" ادامه داد: در بازرسي از محل مورد نظر كه پاركينگي در يكي از مناطق شيراز بود، تعداد هفت ميليون و 940 هزار نخ سيگار و 14 دستگاه دوربين مداربسته قاچاق كشف شد.

وي در پايان با بيان اينكه ارزش ريالي كالاهاي قاچاق كشف شده بالغ بر 6 ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است افزود: در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

64 هزار ليتر سوخت قاچاق در سه خودرو

فرمانده انتظامي شهرستان "لارستان" استان فارس از توقيف سه دستگاه خودرو و كشف 64 هزار و 800 ليتر گازوييل قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حسين خليفه" در اين رابطه گفت: مأموران پاسگاه انتظامي شهرستان هنگام گشت زني در سطح حوزه استحفاظي خود به دو دستگاه وانت نيسان و یک دستگاه كاميون مظنون و آنها را متوقف كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودروها 64 هزار و 800 ليتر گازوييل قاچاق كشف و در اين رابطه سه نفر دستگير شدند. سرهنگ "خليفه" تصريح كرد: برخورد با قاچاقچيان سوخت به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي شهرستان قرار دارد.

انهدام يك باند مواد مخدر و كشف 7 كيلوگرم شيشه در شيراز

روز گذشته مأموران انتظامي فارس با انجام يك عمليات ضربتي، هفت كيلو و 100 گرم شيشه كشف و دو قاچاقچي مواد مخدر را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي فارس در اين رابطه گفت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر استان در راستاي برخورد قاطع با مواد مخدر صنعتي در سطح استان و با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي و مكان فعاليت آنان را شناسايي كردند.

سردار " احمد علي گودرزي" ادامه داد: بلافاصله مأموران با هماهنگي مقام قضايي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از مخفيگاه قاچاقچيان، هفت كيلو و 100 گرم شيشه كشف كردند.

وي تصريح كرد: در اين رابطه دو نفر قاچاقچي مواد مخدر دستگير و دو دستگاه خودرو متعلق به آنان نيز توقيف شد.

رييس پليس فارس در پايان هشدار داد: استان فارس محل ناامني براي قاچاقچيان و سوداگران مرگ خواهد بود و مأموران انتظامي استان با جديت تمام با اين گونه موارد برخورد خواهند كرد.


نظرات بینندگان