کد خبر: ۶۱۱۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳
فرماندار خرامه خبر داد:

متولیان فرهنگی در خرامه 4 میلیارد تومان پول گرفتند

4 میلیارد تومان اعتبار به دستگاه های متولی امر فرهنگ همچون اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، بهزیستی، کتابخانه عمومی، مساجد، پایگاه ها و کانون های فرهنگی اختصاص یافت.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، احسان خازن فرماندار خرامه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و روسای ادارات شهرستان یک تیم مشترک و همدل برای خدمت به مردم و توسعه شهرستان به وجود آمده است.

وی به فعالیت های انجام شده طی 6 ماه گذشته اشاره کرد و افزود: افتتاح پروژه های شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی و آبفا روستایی در هفته دولت، گل سر سبد خدمات دولت به مردم بود؛ امسال و سال آینده اتفاقات مثبت دیگری در راه است.

خازن، پروژه انتقال کارخانه سیمان به خرامه را یکی از مهمترین دغدغه های مردم و مسئولان شهرستان عنوان کرد و گفت: در جلسه که با حضور دکتر اسماعیلی با استاندار فارس داشتیم ضمن تاکید ویژه بر تسریع این کارخانه، مبلغ 20 میلیارد تومان برای شروع این انتقال اختصاص یافت.

فرماندار خرامه در تشریح وضعیت جاده های مواصلاتی شهرستان از افتتاح پروژه جاده خرامه شیراز و خرامه سروستان در شش ماهه دوم امسال خبر داد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری به بیان اهمیت مقوله فرهنگ پرداخت و گفت: 4 میلیارد تومان اعتبار به دستگاه های متولی امر فرهنگ همچون اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد، بهزیستی، کتابخانه عمومی، مساجد، پایگاه ها و کانون های فرهنگی اختصاص یافت.

رییس شورای اداری شهرستان از همکاری های شورای اسلامی شهر خرامه در استقرار اداره امور مالیاتی و فرماندهی انتظامی شهرستان تشکر کرد.

خازن، اختصاص 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار جهت حل مشکل آب شرب شهری و روستایی را به عنوان بخش دیگری از فعالیت مسئولان شهرستان برشمرد و بیان داشت: به دنبال اعتبارات ملی هم هستیم.

فرماندار خرامه، 61 جلسه با مدیران کل استانی، 293 جلسه با مسئولان شهرستانی، 24 سفر روستایی به همراه شورای اداری و ملاقات عمومی با 697 تن از شهروندان را برگی دیگر از دفتر خدمت به مردم برشمرد و گفت: شهرستان خرامه هنوز هم نیاز به تلاش مضاعف دارد.

رییس شورای اداری شهرستان ضمن مقایسه خرامه با دو شهرستان کوار و سروستان که قبلاً به عنوان فرماندار فعالیت داشته تصریح کرد: شهرستان خرامه واقعا محروم است؛ متاسفانه نگاه های سیاسی در توزیع اعتبارات علت آن بوده که امیدواریم با درایت استاندار محترم و همت تیم قوی عمرانی استانداری، این شهرستان از این وضعیت بیرون آید. 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳
0
والا ماکه این بودجه را ندیدیم توجیب کی رفته خدا می دونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳
0
ایشالله که این بودجه مدیریت بشه جاهای فرهنگی خوبی هزینه بشه تااینک به خاطر یه گوسفندی 3 تا برادر کشته نشوند