کد خبر: ۶۱۲۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳

مدیر کل جدید بنیاد شهید فارس در سکوت خبری معرفی شد

تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس صبح دوشنبه برگزار شد و به هیچ خبرنگاری اجازه حضور در این برنامه داده نشد.
به گزارش شیرازه، به دلیل ممانعت از ورود خبرنگار به این مراسم، تلاش های خبرنگار ایرنا برای حضور در این برنامه بی نتیجه ماند و اجازه ورود به وی داده نشد.

ایرنا نوشت: رجبعلی راهی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس درباره علت عدم حضور خبرنگاران در جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: برگزاری این جلسه عصر دیروز(یکشنبه) برای دوشنبه قطعی شد که فرصت برای اطلاع به خبرنگاران رسانه ها نبود.

در این آیین که با حضور محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، رجبعلی راهی به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به جای محمود پاکدل معرفی شد.

رجبعلی راهی پیش از این مدیرکل آموزش عمومی بنیاد شهید کشور، مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی ایثار کشور، قائم مقام مراکز دانشگاه علمی کاربردی بنیاد کشور، رئیس مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر کشور، معاون فرهنگی بنیاد شهید استان فارس از سال 73 ، مسوول ستاد جنگ دانشگاه علوم پزشکی فارس و مدیر اداره رفاه دانشگاه علوم پزشکی فارس را در سابقه کاری خود دارد.

محمود پاکدل مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز به عنوان رییس مرکز نوسازی و تحول اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور منصوب شد.

چندی پیش، برخی از نمایندگان استان فارس و شهر شیراز از عملکرد پاکدل مدیرکل بنیاد شهید استان فارس انتقاد و 15 تن از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مدیرکل این بنیاد(محمود پاکدل) در این استان حمایت کردند.

این 15 نمایندگان مجلس در استان فارس در نامه خود به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کردند: مدیریت فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با خصوصیات فردی مطلوب و عملکرد قابل توجه خود رضایت اکثریت خانواده های ارجمند شهدا و ایثارگران بلکه مردم شریف این استان را جلب کرده و ما نمایندگان خواستار تقدیر، دلگرمی، تداوم خدمت و حمایت مالی بیشتر ایشان از جنابعالی هستیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳
0
واقعا که درود بر شهیدی که نماینده سالار نیست
منصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۳
0
خوب است آقای شهیدی بجای ریاکاری در سرکشی به خانواده ی معظم شهدا که به همراه رییس جمهور محترم میروند واحیانا هدایایی هم تقدیم می کنند به پرداخت معوقات هدیه ی بازنشستگی شهدا که حق مسلم آنهاست مبادرت کندچون خیلی از خانواده معظم شاهد هستند که برای مرمت خانه هایشان وکارهای ضروری دیگرمانندعروسی فرزندان و.. محتاج ده میلیون تومان پول هستندواین در حالیست که خیلی از خانواده ها بیش از یک ونیم سال است که قریب به سی درصد از پاداش بازنشستگی خود دریافت وهمچنان منتظر دریافت باقیمانده آن هستند.همین آقایان اگر وام به فرزند یا مادر وپدر شهید بدهند اصلا منتظر نمی مانند واولین ماه پس از پرداخت وام به خانواده ها یااز حقوقشان کسر می کنند ویابانک عامل سررسیدرا طلب می کند.انشاءالله اگر جناب راهی این مطلب را خواندند یا دیگران این موضوع را به اطلاعشان رساندندتا حصول نتیجه پیگیری کنند .