کد خبر: ۶۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین:

تخت‌های بیمارستان قیروکارزین دوبرابر می‌شود

دکتر ذوالفقاری: در هفته دولت کلنگ توسعه بیمارستان امام محمد باقر(ع) شهرستان قیروکارزین به زمین زده شد و هم اکنون کار اجرایی آن آغاز شده است.

به گزارش شیرازه دکتر ذوالفقار ذوالفقاری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین در گفتگو با پرگون از آغاز بکار ساخت بخش توسعه ای بیمارستان امام محمد باقر( ع) شهرستان قیروکارزین خبر داد.

وی گفت: در هفته دولت کلنگ توسعه بیمارستان امام محمد باقر(ع) شهرستان قیروکارزین به زمین زده شد و هم اکنون کار اجرایی آن آغاز شده است.

ذوالفقاری تصریح کرد: با اتمام این پروژه بیمارستان از 32 تختخواب به 64 تختخواب ارتقا خواهد یافت و بخش های جدیدی به آن افزوده می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین تصریح کرد:توسعه بیمارستان امام محمد باقر (ع) شهرستان قیروکارزین با زیربنای 2520 متر مربع به فضای فیزیکی این بیمارستان افزوده می شود.

وی ادامه داد:  در فاز اول این پروژه که شامل اسکلت بندی است مبلغ 1 میلیارد و 400 میلیون تومان از اعتبارات ملی هزینه خواهد شد.

دکتر ذوالفقاری در خصوص اضافه شدن بخش های جدید به بیمارستان گفت: فاز دوم این پروژه که شامل ایجاد بخش های مورد نیاز است پس از ساخت بخش اسکلت باید مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی شیراز برسد و سپس اجرا شود.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با حمایت های دولت و پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی این پروژه در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسد و مردم شریف شهرستان قیروکارزین از آن استفاده کنند.

نظرات بینندگان