کد خبر: ۶۱۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۳

پیامک سردار هنری به سردار نیروی دریایی/ غبطه حاتمی کیا به قهرمانان «رو در رو با شیطان»

در مستند «رو در رو با شیطان» برای اولین بار از ۶ بار سیلی ایران به آمریکا در خلیج فارس پرده برداشته شد.
حالا کار آنها که ده ها سال پیش از این هیمنه پوشالین آمریکا را در هم شکسته اند بیشتر از قبل خودنمایی می کند. آنها که سیلی چندباره شان بر گوش نظامیان آمریکا می تواند دنیای مقهور نظام سلطه را هوشیار کند که در برابر ظالم به پا خیزید و از هیبت او نهراسید.

به گزارش شیرازه به نقل از سیاست روز؛ مستند «رو در رو با شیطان» که چهارشنبه هفته قبل از برنامه ثریا با هدف ناگفته های درگیری های ایران و آمریکا در خلیج فارس از برنامه ثریا پخش شد و برای اولین بار در آن از 6 بار سیلی ایران به آمریکا در خلیج فارس پرده برداشته شد، حکایت همین اقدام هوشیارگر است.

این روایت تصویری از شجاعت جهادگران مومن در برابر ظلم تا دندان مجهز حالا توانسته است دست مریزاد و غبطه فیلم سازان بزرگ انقلاب را با خود همراه کند.

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر پیامک حاتمی کیا درباره مستند «رو در رو با شیطان»مستند "رو در رو با شیطان" درباره نبرد دریایی ایران و آمریکا که هفته پیش پخش شد با استقبال حاتمی کیا مواجه شد. «رو در رو با شیطان»، روایتی از نبردهای مستقیم ایران و امریکا در جنگ تحمیلی بویژه در 2 سال آخر جنگ است که هفته گذشته روی آنتن شبکه یک رفت و با استقبال جالب توجه روبرو شد تا جایی که بیشترین حجم پیامک های مردمی را دریافت کرد.

در همین ارتباط ابراهیم حاتمی کیا در پیامی به سردار تنگسیری (جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه) نوشت؛ برادرم سردار تنگسیری! فیلم «رو در رو با شیطان» را دیدم. همچنان مبهوت ایمان و ثبات قدمتان هستم. دعا کنید خدا قدرتی به این سرباز فیلمساز بدهد تا بتواند این عظمت شما را تصویر کند. التماس دعا حاتمی کیا.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳
0
((فضیلت سپاه با اهانتها از بین‌‏رفتنى نیست))

زیاد وسوسه مى‏‌کنند، بعضى اهانت مى‏‌کنند، بعضى به زبان تجلیل، اهانت مى‏‌کنند، بعضى منکر فضیلتها مى‌‏شوند. این‏ها نمى‏‌تواند واقعیتها را تغییر دهد و ارزش حقیقى یک مجموعه را که ذره ذره با مجاهدتها جمع شده و تبلور پیدا کرده، از بین ببرد. این‏ها یک‏روزه به دست نیامده است که بتوانند آن را با نوشتن چند سطر از بین ببرند. واقعیتى است که روى هم جمع و متبلور شده و نابودشدنى نیست، اما باید خودتان آن را حفظ کنید و مراقبش باشید.(24/6/1381)

معارضه و مخالفت و مزاحمت، زیاد است. همان اتّهامها و اهانت‏هایى که از اوّلِ پدیدآمدن حرکت و فرهنگ پاسدارى در کشور وجود داشت، در سالهاى اخیر هم بعضاً توسّط همان آدم‏ها تکرار مى‌‏شود، لیکن این مزاحمتها نباید بتواند راه مردان خدا را سد کند.(17/7/1381)
مى‏‌شود آدمهاى عیبجو و نکته‌‏بین و نکته‏‌سنج بیایند بگویند فلان‌‏جا این اشتباه بود، فلان‏‌جا غلط بود، فلان ‏کس اینجورى رفتار کرد. بر همه جریانها و واحدها و آدمها و شخصیتهاى حقیقى و حقوقى مى‌شود ایراد گرفت، اما اگر منصفانه به حرکت سپاه پاسداران نگاه کنیم، از روز اول تا امروز، مى‌‏بینیم انصافاً سپاه به قول خودش عمل کرده، حقاً و انصافاً سپاه در این راه ایستاده است. آدمها مى‌‏آیند و مى‌‏روند، اما آن هویت جمعى محفوظ مى‌‏ماند، یکسان است.