کد خبر: ۶۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۳
در واکنش به حاشیه‌های یک کنسرت:

امام جمعه جنت‌شهر: اگر قبح‌شکنی‌ها تکرار شود فرزندان امام و رهبری برخورد می‌کنند

ما به جنت شهر و پاک بودن این شهر از این چنین حرکات افتخار می کنیم و تذکر می دهیم چنانچه یکبار دیگر چنین برنامه هایی در سطح شهرستان تکرار شود با برخورد فرزندان امام و رهبری مواجه خواهید شد.
به گزارش شیرازه، در روزهای اخیر سالن استادیوم تختی داراب میزبان برگزاری کنسرت یکی از خواننده های جوان دارابی با حضور نرگس محمدی بازیگر نقش "ستایش" بود.

داراب آنلاین نوشت: امام جمعه جنت شهر در واکنش به این مراسم در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: باعث تاسف است که در هفته های اخیر به نام جشن و شادی و عید غدیر، عده ای داراب را آلوده کردند.

وی افزود: چرا مسئولین فرهنگی شهرستان قداست این شهر و حرمت و جایگاه و حرمت شهر امام حسن مجتبی (ع) و  آیت ا... نسابه (ره) را حفظ نمی کنند. اگر عده ای نمی دانند باید بدانند که اینجا شهر علما است، پس با احساسات مذهبی مردم بازی نکنید.

امام جمعه جنت شهر ابراز داشت: ما به جنت شهر و پاک بودن این شهر از این چنین حرکات افتخار می کنیم و تذکر می دهیم چنانچه یکبار دیگر چنین برنامه هایی در سطح شهرستان تکرار شود با برخورد فرزندان امام و رهبری مواجه خواهید شد.

وی تصریح کرد: کسی با شادی مردم مخالف نیست و در دین ما بر شادی تاکید شده است اما شادی حلال نه اینکه حریم زن و مرد رعایت نشود و خانمی با آن وضعیت در جلوی چشمان صدها بلکه هزاران نفر ظاهر شود.


نظرات بینندگان