کد خبر: ۶۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۳
ساره جوانمردی;

دومین طلای بانوی شیرازی با چاشنی جابجایی رکورد جهان

پس از شروع توفانی کاروان ایران در نخستین روز ئرقابت‌های پارا اسیایی اینچئون و کسب چهارده مدال، ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان امروز را هم پر انگیزه آغاز کردند و تا اینجای کار با کسب یک مدال طلای دیگر شمار مدال‌های ایران را به عدد شش رساندند.
به گزارش شیرازه،ساره جوانمردی  که روز گذشته در ماده تپانچه 50 متر توانسته بود صاحب گردن‌آویز طلا شود امروز هم در تپانچه بادی 10 متر با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کرد تا هم مدال‌های خود را به عدد دو برساند و هم شمار طلاهای ایران را به عدد شش. اما چیزی که شیرینی مدال طلای جوانمردی را دو چندان کرد جابجایی رکورد جهان توسط وی بود. جوانمردی در واقع رکورد پیشین جهانی این ماده در اختیار خودش بود را به 4/200 ارتقا داد.

عالیه محمودی دیگر نماینده کشورمان نیز در این بخش با 164/9 امتیاز به مدال برنز دست یافت.

دومین طلای ساره جوانمردی با چاشنی جابجایی رکورد جهان

حیدری به مدال نقره پرتاب وزنه دست یافت

مسعود حیدری مدال نقره رقابت‌های پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی را از آن خود کرد. در ادامه رقابت های دو و میدانی دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی که از صبح امروز در ورزشگاه اصلی مسابقات آغاز شده است، مسعود حیدری در ماده پرتاب وزنه کلاس F11/12 با ثبت رکورد 13 متر و 82 سانتی متر به مدال نقره دست یافت.

حسینی نقره دوی 200 متر را کسب کرد

سیدحبیب حسینی مدال نقره رقابت‌های دوی 200 متر مردان بازی‌های پاراآسیایی را به خود اختصاص داد. سیدحبیب حسینی در ماده دوی 200 متر مردان کلاس T/12 با ثبت رکورد 23 ثانیه و 28 صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت. دونده چینی در این ماده قهرمان شد و ورزشکار تایلندی سوم شد.

متقیان به مدال نقره دست یافت

هاشمیه متقیان به مدال نقره رقابت‌های پرتاب نیزه بازی‌های پاراآسیایی دست یافت.هاشمیه متقیان در ماده پرتاب نیزه کلاس F55/56 با ثبت رکورد 14 متر و 22 سانتی متر به مدال نقره دست یافت.

لیلا ملکی در همین ماده با 13 متر و 48 سانتی‌متر سوم شد و به مدال برنز رس
نظرات بینندگان