کد خبر: ۶۲۰۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس:

در بلوار چمران به بهانه ورزش همگانی چوب حراج به ارزش ها می زنند!/ داور کره‌ای دغدغه حجاب دارد اما مسئولین ما نه!

متاسفانه کسانی وارد ورزش استان شده اند که کمتر دغدغه اخلاق و روحیه جوانمردی در ورزش دارند.

به گزارش شیرازه، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه ها در نظارت بر ورزش همگانی بانوان شیرازی گفت: در حالی که بانوان ورزشکار ایرانی در بازی های آسیایی اینچئون با حجاب اسلامی موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند و ثابت کردند حجاب مانعی برای ورزش بانوان نیست، اینجا و در بلوار چمران شیراز ورزش همگانی بانوان بهانه ای برای ترویج بی حجابی شده است.

عبدالرسول فلاح با بیان اینکه در حال حاضر زن مسلمان ایرانی بخاطر کرامت و هویت اجتماعیش الگویی برای زنان غربی محسوب می شود،گفت: انقلاب کردیم بی حیایی ارزان نشود اما هوای این روزهای چمران آلوده است و خبری از نسیم فرحبخش پاییز شیراز در این بلوار زیبا نیست! کاش متولیان ورزش فارس و شیراز ترویج ورزش همگانی را به هر قیمتی خواستار نشوند که اینجا شیراز سومین حرم اهل بیت است.

وی اضافه کرد: برخی با پیامک تبلیغ ارزش ها می کنند اما در بلوار چمران شیراز چوب حراج به ارزش ها می زنند و برای پیاده روی و دوچرخه سواری عده ای ورزشکارنما سوت و کف می زنند و به صدا و سیما می روند و بیلان کار ارائه می دهند. آیا ترویج بی حجابی به بهانه ورزش همگانی بیلان کار می شود؟ ورزش و توجه به جوانان از منظر آقایان اختلاط پسر و دختر به بهانه راهپیمایی و دوچرخه سواری است؟

فلاح با یادآوری عملکرد قابل ستایش داور کره ای در مسابقه تیم کبدی بانوان ایران و هند گفت: چگونه است که یک فرد اجنبی که در فرهنگش حجاب جایگاهی ندارد وقتی بانوی ورزشکار ما حجابش دچار مشکل می شود بلافاصله با کت خود به او کمک می کند تا حجابش را حفظ کند و در این مسیر بانوان ورزشکار هندی نیز که به حجاب اعتقادی ندارند ورزشکار ما را یاری می دهند تا یک زن مسلمان در حجابش دچار مشکل نشود اما اینجا و در شیراز دلمان خوش است که خانم ها با وضعیتی دور از فرهنگ اسلامی و ایرانی به ورزش دوچرخه سواری و پیاده روی مشغول اند. متاسفم که یک داور اجنبی دغدغه حجاب ورزشکاران ما را دارد اما مسئولین خودمان در شیراز نسبت به این موضوع دغدغه ای ندارند!

وی در پایان با اظهار تاسف از نوع پوشش جوانانی که به بهانه ورزش در بلوار چمران مانور بدحجابی برگزار می کنند، گفت: به جای اینکه بنشینیم و از ظرفیت های موجود شهر در ترویج ورزش همگانی استفاده کنیم حواسمان به مهره چینی هاست و متاسفانه کسانی وارد ورزش استان شده اند که کمتر دغدغه اخلاق و روحیه جوانمردی در ورزش دارند شاید چون انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳
3
شما با تند روی هاتون دارید چوب حراج به ارزش ها می زنید نه ورزشکاران بلوار چمران!
یه کم به روز بشید...
ناشناس
اگر بی حجابی از نظر حضرت عالی به روز بودن هست که با این سرعت به روز رسانی مد نظر شما در اینده باید لخت مادرزاد در انظار ظاهر شویم!