کد خبر: ۶۲۰۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳

زمین اهدایی مردم سروستان جهت ساخت درمانگاه به مزایده گذاشته شد!+عکس

قطعه زمینی که توسط جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران سروستانی جهت احداث درمانگاه به سازمان تامین اجتماعی اهداء شده بود در لیست مزایده قرار گرفت!
به گزارش شیرازه به نقل از سروآنلاین، قطعه زمینی که حدود بیست سال پیش توسط جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران سروستانی جهت احداث درمانگاه در این شهرستان به بیمه تامین اجتماعی اهداء شده بود در لیست مزایده فروش املاک این اداره قرار گرفت.

براساس آگهی مزایده شماره 5-93 اداره کل تامین اجتماعی استان فارس که روز گذشته در روزنامه خبرجنوب به چاپ رسیده، این قطعه زمین اهدایی به متراژ 4227 مترمربع به قیمت هر متر مربع 1000/000 ریال  و در مجموع به قیمت پایه 4/227/400/000 ریال جهت فروش در لیست مزایده این اداره کل قرار گرفته است.

یکی از خانواده های اهدا کننده این زمین در تماس تلفنی به خبرنگار سروآنلاین گفت: این قطعه زمین به صورت مشروط و صرفا جهت ساخت یک درمانگاه توسط بیمه تامین اجتماعی اهداء شده و توقع خیرین و عموم مردم شهید پرور سروستان، اجرای این پروژه درمانی پس از گذشت حدود 20 سال می باشد.

وی ضمن اظهار تاسف از این اقدام اداره کل بیمه تامین اجتماعی استان فارس،خواستار حذف این ملک اهدایی از لیست مزایده و اجرای تعهد آن اداره کل نسبت به ساخت این پروژه درمانی شد.

خاطر نشان می شود مسئولین بیمه تامین اجتماعی سروستان در پاسخ به سئوال خبرنگار سروآنلاین با اعلام بی اطلاعی از این موضوع،پاسخ به این سئوال را به رده های سازمانی خویش موکول کردند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳
0
بیچاره ای سازمان تامین اجتماعی با درآمد ماهیانه چند صد میلیارد تومان درآمد باید هم چشمش بدنبال اموال خیریه مردم باشد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳
0
مال مردم خوری که نشونه نداره!!!!!
قادری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳
0
منع قانونی دارد. باید تجدید نظر شود. خیرین نگران نباشند.