کد خبر: ۶۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳

گازگرفتگی در چاه، جان 2 نفر را در کازرون گرفت

به گزارش شیرازه، سید مجتبی علوی بخشدار بخش جره و بالاده کازرون:در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت شرایط ایمنی به علت گاز گرفتگی متاسفانه دو نفر ازکشاورزان وجوانان این بخش فوت نموده و دو نفر دیگر مجروح شدند. حادثه اینگونه اتفاق افتاد که یکی از کشاورزان قصد کارگذاشتن پمپ اب درون چاه خود را داشت که به محض روشن نمودن پمپ اب درون چاه دجار گازگرفتگی شده و به درون ان سقوط می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد. نفر دوم نیز که قصد کمک به دوست خود را داشته پس از ورود به چاه دچارهمین مشکل می‌شود و در اثر گازگرقتگی فوت می‌نماید. فرد سوم و چهارم که قصد بیرون اوردن دو نفر دیگر را داشتند بدون رعایت اصول ایمنی وارد چاه می‌گرددکه آنها نیز دچار مسمومیت ناشی از گازگرفتگی می‌شوند که یکی به علت شدت گازگرفتگی به بیمارستان منتقل می شود و دیگری سرپایی به کمک عوامل اورزانس مداوا می‌کردد
سرانجام اجساد فوت شدگان به کمک عوامل اتش نشانی و امداد که از شهرستان کازرون به منطقه اعزام شده بودند از درون چاه بیرون اورده شدند.

علوی بخشدار بالاده ضمن هشدار به شهروندان مبنی بر اینکه در صورت وقوع چنین حوادثی خونسردی و ارامش خود را حفظ نمایند خواست بدون انجام هر گونه عمل خودسرانه و خطرناک سریعا مراتب را عوامل امدادی و اورزانس اطلاع دهند.

علوی بخشدار بالاده همچنین ضمن گلایه از نبودن اتومبیل اتش نشانی و تیم امداد در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون از مسولین خواست با توجه به اینکه این بخش یکی از بزرگترین بخشهای کشور و قطب اصلی کشاورزی و منابع طبیعی با داشتن حدود1600کیلومترمربع مساحت و جمعیتی بالغ بر50000نفرجمعیت می باشد هرچه سریعتر یک دستگاه اتومبیل اتش نشانی در اختیار این بخش قرار گیرد.
نظرات بینندگان