کد خبر: ۶۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳

کمک 38 میلیارد ریالی مردم فارس به جشن عاطفه‌ها

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی کمیته امداد فارس، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از کمک 38 میلیارد ریالی مردم این استان به جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: از مبلغ ذکر شده 17 میلیارد ریال آن مربوط به مدارس بود که توسط مدیران مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

محمد بدری اظهار داشت : بيستمين سال برگزاري جشن عاطفه ها با شعار" مهر در انتظار مهر" با محوريت مساجد و مراکز نيکوکاري و با همکاري صدا و سيما، سازمان بسيج مستضعفين، سازمان آموزش و پرورش با محوریت سازمان دانش آموزی، مساعدت انجمن اولیاء و مربیان و همچنین همکاری امور مساجد و اصناف برگزار شد که مبلغ ذکر شده به دست آمده است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با سراسر کشور 5 هزار و 800 پایگاه در استان فارس نیز کمک های مردم خیر و نیکوکار استان را دریافت کردند که این میزان کمک نسبت به سال گذشته 38 درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ادامه داد: جشن عاطفه ها طی سه روز و از چهار شنبه 16 تا جمعه 18 مهر ماه سال جاری برگزار شد که روز چهار شنبه 16 در 4 هزار و 275 مدرسه کمک های دانش آموزان، معلمان و اولیاء آنان جمع آوری شد.

بدری افزود: روز پنج شنبه 15 مهر پایگاه های ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسر استان کمک های مردم نوع دوست استان را جمع آوری کرد، که این جشن در روز جمعه 18 مهر در مصلی های نماز جمعه ومراسم پیاده روی خانواد ها به پایان رسید.

بدری با تشکر و قدردانی از مردم خیر، نوع‌دوست، فهیم و همیشه در صحنه استان فارس که مانند گذشته با حضور باشکوه و پرشورشان در جشن عاطفه‌ها با دستان باسخاوت خود کمیته امداد امام خمینی این استان را در کمک رساندن به نیازمندان و محرومان به ویژه دانش‌آموزان همراهی و همیاری کردند، از آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، نیروی مقاومت بسیج و امور مساجد و همچنین از اصحاب رسانه فعال در فارس به ویژه صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات تشکر و قدردانی کرد.

نظرات بینندگان