کد خبر: ۶۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳

توصیه‌رهبری به تیم پزشکی‌مرحوم مهدوی

وقتی بعضی از آقایان انقلابی و جوانان ما سیره آیت الله مهدوی کنی را مطالعه کنند، شاید به این نتیجه برسند که باید توبه سیاسی بکنند.
به گزارش شیرازه، رهبر معظم انقلاب سه مرتبه به عیادت آیت الله مهدوی کنی رفتند که این حرکت حضرت آقا قطعاً پیام‌های زیادی دارد، پیامی که شما به نظرتان از این حرکت رهبر انقلاب می‌توان دریافت کرد و اگر حضرت آقا نکته و مطلب خاصی در این ملاقات‌ها فرمودند بیان فرمایید.

همین که مقام معظم رهبری سه بار بر بالین ایشان حاضر شدند خود نکته ای واضح و عیان درباره مقام و ارزش آیت الله مهدوی کنی است که حتی امام در کنار جمله ی معروف خودشان که گفته بودند ملاک حال فعلی افراد است در مورد آیت الله مهدوی کنی گفته بودند من به ایشان ارادت داشتم و دارم و خواهم داشت.

مقام معظم رهبری هم در ملاقاتشان از تیم پزشکی و پرستاری دقیق تمامی مراحل درمان و حال آیت الله مهدوی کنی را پرسیدند که این نشان دهنده اهمیت مسئله است. و این جمله را به اطبا به صورت ویژه گفته بودند که وجود ذی قیمتی در اینجا قرار گرفته و و شما باید توجه و رسیدگی کامل به ایشان بکنید. و اینکه خود حضرت آقا عنایت جدی و کاملی راجع به مسائل پزشکی و درمانی آیت الله مهدوی کنی داشتند این نشان دهنده این است که باید از این تجربیات استفاده کرد که نظیر آیت الله مهدوی کنی بسیار کم است و من خواهش می‌کنم بعضی از آقایان انقلابی و جوانان ما سیره آیت الله مهدوی کنی را مطالعه کنند و شاید به این نتیجه برسیم که ما باید توبه سیاسی بکنیم، شاید این نکته ای بود که در انتخابات اگر فرمایش ایشان توجه نشد خدای متعال ما را مواخذه می‌کند و نیازمند توبه هستیم.
نظرات بینندگان