کد خبر: ۶۲۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳

همایش طلایه داران تبلیغ در خنج برگزار شد+تصاویر

این همایش با حضور مسئولین هیئت های مذهبی، مداحان و اعضای کانون مداحان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش شیرازه به نقل از خنج کهن،‌ همایش طلایه داران تبلیغ بمناسبت فرارسیدن ماه محرم الحرام با حضور امام جمعه تشیع، فرماندار، فرمانده سپاه، مسئولین هیئت های مذهبی، مداحان و اعضای کانون مداحان، به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.



در ابتدای این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خنج ضمن خیرمقدم به حضار، توصیه هایی به مبلغین و مداحان جهت ماه محرم ارائه نمود.

در ادامه، حجت الاسلام صفایی امام جمعه تشیع خنج در مطالبی به بیان انگیزه قیام اباعبدالله الحسین(ع) پرداخت و از مداحان و هیئت امنای مساجد خواست تا در ایام محرم به بیان اهداف این قیام بپردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج نیز در مطالبی ضمن جهانی خواندن قیام امام حسین (ع)، از آمادگی سپاه و هیئت رزمندگان اسلام در ماه محرم خبر داد.

در ادامه، غلامرضا خیتال مسئول هیئات مذهبی شهرستان خنج در مطالبی گفت: عزاداری، بهترین و قوی ترین وسیله برای زنده نگهداشتن دین حق و برقراری پیوند مردم با رهبران الهی است.

ابراهیم بادپا مسئول کانون مداحان نیز از برگزاری کلاس آموزش مداحی توسط مداح برجسته استان در روز جمعه در شهرستان خبر داد.

سخنران پایانی این همایش، فرماندار بود که در سخنانی گفت: هر کس خود را تابع ولایت دانسته و مفتخر به این هست که ولایت پذیر می باشد، باید در راهی که مقام معظم رهبری مشخص کردند، حرکت کند.

مختار عباسی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به کتاب "حماسه حسینی" از شهید مطهری، ضمن توصیه به مطالعه آن، بخش هایی از این کتاب پیرامون قیام امام حسین (ع) را برای حضار قرائت نمود.

وی در پایان به سفر آیت الله نوری همدانی از مراجع بزرگوار تقلید به شهرستان اشاره نمود و حضور ایشان را موهبتی برای شهرستان دانست و از همگان جهت استقبال از این عالم دینی در روز پنج شنبه دعوت نمود.









نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دلسوز بی طرف حتمابخوانید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳
1
طلایه داران خنج اگر میشود همه جا را طلا کنید