کد خبر: ۶۲۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۳

حمایت‌ رسمی «کوکاکولا» از داعش +عکس

شرکت کوکا کولا اخیراً در طراحی جدید خود عبارتی در تایید و حمایت از گروه تروریستی داعش به کار برده است.
به گزارش شیرازه ابنا نوشت: رسانه‌های غربی اخیراً تصاویری از نوشابه‌های کوکا کولا را منتشر کردند که معادل انگلیسی داعش (Isis) بر روی برچسب تبلیغاتی آن نقش بسته است.

عبارت نوشته شده بر این نوشابه بدین صورت است که «از نوشابه کوکا کولایتان به داعش هم بدهید».

این موضوع به سرعت توجه اهالی رسانه را به خود جلب کرد و در فضای مجازی و مطبوعات سر و صداهای بسیاری به راه انداخت.

رئیس اداره بازاریابی شرکت کوکاکولا در پاسخ به هجمه‌های وارد شده مدعی شد که هرگز منظور کوکا کولا از کلمه Isis داعش نبوده و منظورشان الهه مصر باستان است.
حمایت‌ رسمی «کوکاکولا» از داعش +عکس
«جان استاموس» در این باره اظهار داشت: به نظر ما همیشه یک شانس برای برقراری صلح و ایجاد رابطه‌ای دوستانه میان ادیان وجود دارد و این مهم می‌تواند با نوشیدن یک کوکا کولای خنک در دقایقی از روز حاصل شود.

حال این سوال مطرح است که چرا شرکت کوکا کولا با گذشت ۱۲۸ سال از ابداع فرمول اولیه این نوشیدنی (از سال ۱۸۸۶) اکنون به فکر صلح جهانی افتاده؛ اکنون که پدیده‌ تکفیری داعش با نام اختصاری Isis به جنایات فجیع روی آورده است؟!

برای بررسی دقیق این اقدام باید توجه داشت که کوکا کولا یک محصول آمریکایی نیست، بلکه یک صهیونیست سرمایه‌گذار آن است.

با عنایت به این مهم و علم به اینکه بسیاری از اعضای گروه‌های تروریستی معارض دولت سوریه در سرزمین‌های اشغالی درمان شدند و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به عیادت آن‌ها رفته، فهم موضوع را ساده‌تر خواهد کرد.
حمایت‌ رسمی «کوکاکولا» از داعش +عکس
جمع بندی مطالب فوق، باورپذیری سخنان رئیس اداره بازاریابی شرکت کوکا کولا را مشکل خواهد کرد و به این نتیجه می‌رسیم که به کار رفتن کلمه Isis در برچسب‌های تبلیغاتی نوشابه کوکا کولا صرفاً تایید گروه ترورسیتی داعش و حمایت علنی از آن است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳
1
چقدر تحلیل بچه گانه ایی!