کد خبر: ۶۲۰۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳
فرمانده سپاه فجر:

وحدت شیعه و سنی بزرگترین تودهنی به گروه‌های تکفیری سلفی است/ حضور علمای سنی و شیعه در کنار هم باعث شادی مقام معظم رهبری می‌شود

اینکه مردم مرجع تقلیدشان را میان خود ببینند، زیباست.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر استان فارس درباره سفر آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان به منطقه لارستان اظهار کرد: مهم است که یک مرجع تقلید در بین مردم و مقلدان خود قرار بگیرد و این مسئله که مردم مرجع تقلید خود را میان خود ببینند، بسیار زیبا است.

 وی گفت: ملاقات مردمی، دیدار با علمای اهل سنت و شیعه و نشست‌های عمومی با مردم از برنامه‌های ایشان است و بی‌شک دیدار با علما سبب تقویت پیمان برادری بین شیعه و سنی می‌شود.

 فرمانده سپاه فجر با اشاره به وحدت موجود درمنطقه لارستان افزود: حضور علمای اهل سنت در کنار علمای شیعه برای استقبال از این مرجع دینی سبب شادی و مسرت مقام معظم رهبری است.

 غیب‌پرور خاطرنشان کرد: وحدت شیعه و سنی بزرگترین تودهنی به گروه‌های تکفیری سلفی و معاندین نظام است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
احمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳
0
به اين مي گويند ولايت پذيري درعمل . كمتراز 10روز از فرمايش ولي امر مسلمين نايب امام زمان امام خامنه اي عزيز نمي گذرد كه اين آيت عظماي الهي درعمل با اين فرمان اين سختي راه را مي پذيردودرجمع مردم مسلمان وخدادوست اين ديار كه مصداق عيني وحدت هستندتشريف فرما ميشوند خدايا از عمر ما بكاه وبه عمر او بيفزا.