کد خبر: ۶۲۰۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۳
در مسابقات بین المللی روسیه صورت گرفت؛

امتناع ورزشکار جوانمرد فارسی از مبارزه با حریف اسرائیلی

حسین شاطر پوری رزمی کار جوانمرد فارسی از مواجهه با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس از مبارزه با این ورزشکار امتناع کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، حسین شاطر پوری رزمی کار جوانمرد فارسی که در مسابقات بین المللی روسیه به همراه تیم ملی  برای کسب سهمیه المپیک شرکت کرده بود پس از مواجهه با ورزشکار رژیم اشغالگر قدس از مبارزه با این ورزشکار امتناع کرد.

شاطر پوری که شانس زیادی برای کسب مدال داشت به دفاع از مردم مظلوم فلسطین ارزش ها را فدای مدال و کسب سهمیه المپیک نکرد و در مقابل رقیب خود حاضر به مبارزه نشد.

در پایان این رقابت ها که حکم کسب سهمیه المپیک هنر های رزمی (اسپورت آکورد) را داشت، مهران ستار از فارس دو نشان نقره و حبیب رنجبر دیگر ورزشکار فارسی نیز به مدال برنز دست یافتند.

تیم ملی جوجیستو ایران پس از حضور در این مسابقات 15 آبانماه عازم رقابت های قهرمانی آسیا خواهد شد که در ترکیب تیم ملی علاوه بر این سه قهرمان فارسی، سید علی اصغر دو کوهکی و علی سیروسی از استان فارس نز حضور خواهند داشت.

حسین شاطر پوری و مهران ستار پس از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه سایر ملی پوشان عازم رقابت های جهانی فرانسه خواهند شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳
0
بخشی از پروتکل اول صهیون نوشته عجاج نهیوض : "به كمک زنان يهودى، مردان غيريهودى را در عشرتكده‌ها و محلهاى عياشى به فساد اخلاقى مى‏كشانيم و آنها را از جاده عفت و پاكدامنى منحرف مى‏سازيم. من اين جامعه را كه به دست زنها به فساد كشانده مى‏شود، جامعه زنان نام مى‏نهم زيرا در فساد و تجمل‏ پرستى بی‌همتا هستند."
(مرگ بر صهیونیسم)
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳
0
مرگ بر صهیونیسم