کد خبر: ۶۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۳

رئیس اداره ورزش و جوانان قیروکارزین: سرانه ورزشی قیروکارزین بالای 1 متر است

سرانه ورزشی این شهرستان بالای 1 متر می باشد که به لحاظ جایگاه رتبه سوم را در بین 29 شهرستان استان فارس دارا می باشد

به گزارش شیرازه، باقر حسنی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قیروکارزین به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در گفتگو با پرگون گفت: اداره ورزش و جوانان قیروکارزین با حداقل امکانات و پرسنل در راستای انجام ماموریت های خود تلاش های قابل وصفی داشته است و تمام اهتمام خود را بر این مقوله گذاشته است که رضایت حداکثری مخاطبان را فراهم سازد.

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان قیروکارزین با 23 هیئت ورزشی فعال در رشته های مختلف در حال انجام فعالیت می باشد که بعضا این رشته ها و ورزشکاران آن افتخارات کشوری برای این شهرستان به ارمغان آورده اند. حسنی ادامه داد: این تلاش و فعالیت ورزشکاران قیروکارزین در رشته های مختلف می طلبد امکانات و تجهیزات بیشتری را در اختیار آنان قرار دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان قیروکارزین اظهار داشت: سرانه ورزشی این شهرستان بالای 1 متر می باشد که به لحاظ جایگاه رتبه سوم را در بین 29 شهرستان استان فارس دارا می باشد که افزایش و رشد این سرانه حاصل تعامل این اداره با فرمانداران سابق و فعلی، نمایندگان سابق و فعلی و همچنین مدیرکل های اداره ورزش و جوانان استان فارس در ادوار گذشته و حال می باشد.

حسنی عنوان داشت: اما با وجود سرانه موجود ورزشی تعدادی از شهرهای پرجمعیت ما همچنان از داشتن سالن های چند منظوره محروم می باشند که امید است با تکمیل سالن های ورزشی امام شهر و مبارک آباد و همچنین دهستان هنگام شاهد رشد این سرانه و تحقق خواسته های معقول اهالی این شهرها باشیم.

وی در خصوص تعداد اماکن ورزشی متعلق به اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: در حال حاضر 6 سالن ورزشی چند منظوره، 2 زمین چمن فوتبال، و بیش از 15 زمین خاکی و آسفالته و همچنین 3 سالن ورزشی در دست احداث داریم.

حسنی در پایان ضمن تشکر از همه مسئولان، پیشکسوتان هیئت های ورزشی، ورزشکاران و همه کسانی که تعامل خوبی با مجموعه ورزش دارند و در اجرای برنامه ها این اداره را یاری می دهند گفت: کلام آخر این است که آنچه برای شهروندان شهرستان سؤالی به پاسخ مانده است احداث استخر شناست.

 

نظرات بینندگان