کد خبر: ۶۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۳
آیت الله نوری همدانی در گراش:

هیچ حکومت فاسدی نمی تواند با حقیقت انقلاب مقابله کند

مردم گراش مردمی ولایتمدار، متعهد وسخت کوش نسبت به ارزش های اسلامی بوده و همواره پاسداری از انقلاب را در اولویت قرار داده اند.
به گزارش شیرازه به نقل از گراش نما،‌آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عالیقدر جهان تشیع در ادامه سفر به جنوب فارس عصر دیروز در میان استقبال خیل انبوه مردم ولایتمدار، وارد گراش شد. ایشان به مدت دو روز میهمان مردم گراش خواهند بود.

به گزارش حجت عابدی، آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در جمع پرشور مردم گراش که در حسینیه اعظم گردهم آمده بودند اظهار کرد: مردم گراش مردمی ولایتمدار، متعهد وسخت کوش نسبت به ارزش های اسلامی بوده و همواره پاسداری از انقلاب را در اولویت قرار داده اند.

وی با بیان اینکه امروز مساله جکومت مهم ترین مساله زندگی انسان است، بیان داشت: جکومت نقش تاثیرگذاری در سیاست و فرهنگ مردم داشته و از جایگاه والایی برخوردار است.

                                                                                                          
وی گفت هدف سیدالشهدا(ع) برداشتن حکومت فاسد و ایجاد حکومت سالم بود و این مهم نیز امروز مورد توجه قرار گرفته است.آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود اولین گام انبیا را برخورد با حکومت فاسد عنوان کرد و گفت: امام خمینی(ره) با پشتیبانی مردم این رسالت را ادامه داده و انقلاب به پیروزی رسید.
این مرجع نقلید با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی الگو در جهان است، بیان داشت: روز به روز شاهد توطئه های جدید هستیم و باید اعلام کرد که هیچ حکومت فاسدی نمی تواند با حقیقت انقلاب مقابله کند.
در این مراسم که با استقبال گسترده مردم شهرستان گراش همراه بود، مراسم عمامه گذازی تعدادی از طلاب حوزه علمیه باقرالعلوم(ع) گراش انجام شد و حجت الاسلام سید رضا حسینی امام جمعه گراش و جمشید جعفرپور نماینده لار، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی از سفر و حضور آیت الله نوری همدانی در جمع مردم گراش قدر دانی کردند.


نظرات بینندگان