کد خبر: ۶۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۳

پايان سفر آيت الله نوري همداني به جنوب فارس

به لطف خدا همه در رکاب و در نظام با هم متفق و متحد هستند و بنده نیز در این سفر جز مهمان نوازی و محبت از این منطقه چیز دیگری ندیدم.
به گزارش شیرازه به نقل از واحد مرکزی خبر، آیت الله نوری همدانی پس از 4 روز اقامت در جنوب فارس و دیدار با مردم و شرکت در همایش هایی که در شهرستان های لارستان ،خنج و گراش برگزار شد امروز با بدرقه گروه های مختلف مردم و مسئولان به سفر خود پایان داد.
این مرجع تقلید در فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان درباره سفر خود به خبرنگار ما گفت: خداوند را شکرگزارم که توفیق دیدار اهالی متدین ، شجاع ، غیور و ولایت مدار شهرستان های لارستان ، خنج و گراش برای بنده حاصل شد.
آیت الله نوری همدانی افزود: همه این شهرستان ها با مردمی بسیار خونگرم ، مهمان نواز و ولایت مدار که در عرصه انقلاب نیز سابقه بسیار درخشانی دارند به لطف خدا ملاقاتی حاصل شد و مجالسی نیز برپا شد و در این جلسات با همه طبقات مردم دیدار داشتیم که از نظر اعتقاد و ایمان اعم از تسنن و تشیـع با هم متحد و پشتیبان این نظام ولایی هستند.
وی یکی از ویژگی های لارستان را اتحاد بین شیعه و سنی دانست و افزود: همه این افراد در زیر پرچم این نظام با هم متحد هستند و با توجه به اینکه دشمنان در کمین ایران اسلامی هستند ، هرچه اتحاد و صمیمیت در میان ما برقرار باشد به نفع این نظام است.
این مرجع تقلید افزود: به لطف خدا همه در رکاب و در نظام با هم متفق و متحد هستند و بنده نیز در این سفر جز مهمان نوازی و محبت از این منطقه چیز دیگری ندیدم.
نظرات بینندگان