کد خبر: ۶۲۱۵۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳
رئیس اداره تعاون فرهنگیان فارس در گفتگو با شیرازه:

داشتن بیمه طلایی اجباری نیست/ فقط 4 درمانگاه با این بیمه قرار دارند!

به گفته وی بیمه تکمیلی فرهنگیان در سراسر ایران اعتبار دارد
شیرازه، سرویس فرهنگی- رئیس اداره تعاون و امور رفاهی فرهنگیان فارس با اعلام اینکه 106 هزار نفر از اعضای خانواده فرهنگیان استان فارس تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند، گفت: از این تعداد 96 هزار نفر فرهنگیان و همسر و فرزندان آنان هستند که از بیمه تکمیلی نوع اول استفاده می‌کنند و بیش از 10 هزار نفر پدر و مادر فرهنگیان می‌باشند که دارای بیمه تکمیلی نوع دوم هستند.

خدابخش شهبازی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، خاطرنشان کرد: پس از اینکه قرارداد آموزش و پرورش با بیمه ایران به اتمام رسید، با بیمه آتیه‌سازان قرارداد بیمه تکمیلی(طلایی) بسته شد و قرارداد هر نفر برای بیمه نوع اول 26هزار تومان است که 50درصد را آموزش و پرورش پرداخت می‌کند و 13 هزار تومان به صورت ماهانه از حقوق فرهنگیان کسر می‌شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه داشتن بیمه تکمیلی کاملا داوطلبانه است و فرهنگیان شاغل می‌توانند خود و اعضای درجه یک خانواده را ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: بیمه تکمیلی به‌جز خدمات دندانپزشکی سایر خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی را تحت پوشش دارد که برای برخی خدمات از جمله عینک تا 50هزار و زایمان تا یک میلیون تومان سقف تعیین شده اما اغلب خدمات بدون سقف هستند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان فارس اعلام کرد: بیمه آتیه‌سازان با بیمارستان‌های خصوصی، درمانگاه‌های استان از جمله حکیم، محمد رسول‌الله(ص)، بقیه‌الله(عج)، فرهنگیان و بسیاری از آزمایشگاه‌های سطح استان طرف قرارداد است اما متاسفانه هنوز نتوانسته با بیمارستان‌های دولتی قرارداد ببندد چراکه اولین بار است بیمه آتیه‌سازان به طور وسیع درمان فرهنگیان را برعهده گرفته و روز به روز بر تعداد مراکز طرف قرارداد افزوده می‌شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: اگر فرهنگیان به مراکز درمانی مراجعه کنند که طرف قرارداد بیمه تکمیلی نباشند، فیش مبلغی را که پرداخت کرده‌اند به مسئولین تعاون ادارات آموزش و پرورش مربوطه تحویل دهند تا ظرف مدت 15 روز هزینه پرداختی به آن‌ها برگردانده ‌شود.

این مقام فرهنگی با بیان اینکه بیمه آتیه‌سازان به مراکز طرف قرارداد تکلیف کرده است که تابلو یا بنری نصب کنند که مشخص شود آن مرکز با بیمه فرهنگیان طرف قرارداد است، تصریح کرد: ممکن است گاهی برخی مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی را پذیرش نکنند و یا فرهنگیان روی خسارت پرداخت شده به آنان اعتراض داشته باشند که می‌توانند موارد تخلف را از طریق ادارات رفاه و تعاون آموزش و پرورش محل کار خود پیگیری کنند.

به گفته وی بیمه تکمیلی فرهنگیان در سراسر ایران اعتبار دارد و فرهنگیانی که هولوگرام بیمه تکمیلی بر روی دفترچه آن‌ها نصب شده در سراسر ایران در مراکز طرف قرارداد می‌توانند از خدمات این نوع بیمه بهره‌مند شوند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمیدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
این بیمه مسی هیچ نفعی برای فرهنگیان ندارد چرا که اکثر مراکز درمانی از پذیرش این نوع بیمه امتناع می کنند و اگر هزینه درمان هم پرداخت کردید در برگشت آن فقط نصف هزینه را می پردازند جناب آقای شهبازی چرا میخواهیم انصراف دهیم نمی پذیرند مگر اختیاری نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
من کارشناس بیمه تکمیلی هستم و شرکت آتیه سازان را بدترین شرکت بیمه میدانم.زیرا خدمات پاراکیلینیکی ضعیف دارد و ضمنا با بیمارستان های دولتی قرار داد ندارد و جهت بستری هم بیمارستان های محدود قرار داد دارد و با مدیریتی بسیار ضعیف.و ضعیف تر از آن مدیریتی که با این شرکت قرارداد میبندد و جیب این شرکت را پر مینماید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
شیرازه داری تنبل بازی در میاریا
چرا نظرات را نمیگزاری؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
گرچه بعضی ها این واقعیت رو باور ندارند و دلیلشم اینه که معلم در خانواده انها نیست ولی واقعا از بین تمام مشاغل دولتی تنها شغل معلمی هست که از امتیازات بسیار کمی برخورداره و حقوقشم واقعا ناچیزه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
هنوز بیمه ایران تعهدات خود را به طور کامل انجام نداده و بسیاری از فرهنگیان از محل اسناد پزشکی و فاکتورهایی که سال پیش تحویل داده اند، طلبکار می باشند...
بنده بیش از 800 هزار تومان فاکتور و اسناد پزشکی را تا اردیبهشت 93 تحویل بیمه ایران داده ام که مورد تأیید آنها نیز قرار گرفته اما همچنان پرداخت نشده است... بیمه اظهار می دارد که قسمتی از مطالبات خود را از آموزش و پرورش دریافت نکرده، به همین دلیل این هزینه ها نیز پرداخت نمی شود.
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
بابا میخوام انصراف بدم چرا نمی پذیرید