کد خبر: ۶۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۳
بهایی چگونه حاجی می شود؟

بازار مرغ شیــراز مکــــه بهایی ها!

تنها کافی است این فرد در هر حالتی که هست فقط از جلوی این خانه رد شود تا به اصطلاح آنان حاجی شود!
شیــــرازه: اِعوجاج یعنی کجی؛ یعنی تا ثریا می رود دیوار کج! خرافات هم وقتی بیاید و چاشنی کار شود آشی درست می شود که نگو و نپرس!
دین و اعتقادات هم از همان حوزه های حساسی است که این موضوعات بیشتر از همه جا خود را در آن نشان می دهد.
امسال پایان ماه ذی الحجه که براساس همه مذاهب اسلامی موسم بازگشت از مکه و بسته شدن پرونده حج به حساب می آید در یک تفکر من درآوردی که بارها اسمش را شنیده اید تازه آغاز حـــج است! بهاییت در میان صندوق فِرق انحرافی، میوه ای نوبر است. فرقه ای که علمایش همین چند وقت قبل ازدواج با محارم را هم حلال اعلام کرد تا پرده ای دیگر از انحراف فکری – عقیدتی اش را تمام و کمال نشان دهد.

وقتی همه حجاج از مکه بر می گردند، بهایی ها تازه به حج می روند!

این روزها تبلیغات عجیب و غریب بهائیت در رسانه های غربی و صهیونیستی که ارادت ویژه ای به آنان دارند روی موضوعی مانور می دهند که واقعا جای تامل دارد.

«بازار مرغ» مسجدالحرام می شود!

بهایی ها قرار است به مناسبت تولد علی محمد باب در خانه اش جمع شوند و آداب حج به جا آورند!
این یعنی این که برخلاف نظر همه مسلمانان که براساس ماههای قمری در ماه ذی الحجه در شهر مکه گرد هم جمع می آیند، بهائیان براساس تاریخ تولد شمسی کسی که خود را خــــدا می دانست (علی محمـــد) دنبال انجام فریضه حج هستند!

زن ها حق ورود ندارند!

نکته جالب دیگر این که در این مناسک زن ها حق شرکت ندارند! یعنی بهائی ها که در موضوعات مختلف برای احقاق حقوق زنان سینه چاک می دهند و یقه پاره می کنند حضور زنان را در این عمل به اصطلاح مذهبی جایـــز نمی دانند...

حج فانتزی یعنی این...

بر طبق احکام بهاییت در این حج فانتزی(!) فرد بهائی در هر حالی باشد، نجس یا پاک، کافر (به زعم خودشان) یا معتقد، و.... می تواند در این مراسم بدون هیچ منعی شرکت کند. تنها کافی است این فرد در هر حالتی که هست فقط از جلوی این خانه رد شود تا به اصطلاح آنان حاجی شود، در این تشکیلات جاسوسی هیچ محدودیت خاصی در این عمل مضحک وجود ندارد.


نظرات بینندگان