کد خبر: ۶۲۱۹۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

عده‌ای نمی‌خواهند فارس مدیر بومی داشته باشد/ وزارت اقتصاد تاوان بی توجهی به درخواست‌های نمایندگان را خواهد داد

طرح تحقیق و تفحص از بیمه ایران در مجلس در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی درخصوص مدیریت بیمه ایران در فارس گفت: طی چند ماه اخیر با صحبت و نامه نگاری با وزیر اقتصاد، معاونت مجلس وزیر اقتصاد و مدیرعامل بیمه ایران در خصوص مدیر عامل بیمه ایران در استان فارس تلاش کردیم تا شاید بعد از ۲۷ سال یک فرد بومی برای استان انتخاب شود ولی ظاهرا جذابیت‌های مالی در بیمه‌ها به‌گونه‌ای است که عده‌ای بازهم نمی‌خواهند فارس یک مدیر بومی داشته باشد.

دکتر جعفر قادری با بیان اینکه در سال‌های گذشته طرح‌های صنعتی و اقتصادی فارس با سفارش مدیران غیربومی توسط دفا‌تر بیمه خارج از استان بیمه شده است از تداوم این رویکرد اظهار تاسف کرد و از استاندار فارس خواست تا نسبت به اصلاح این روند اقدام نماید.

وی با تصریح اینکه از توجیهات آبکی مسئولین بیمه ایران مبنی بر سراغ نداشتن نیروی بومی برای واگذاری مسئولیت شعبه استان فارس قانع نشده است، هشدار داد: وزارت اقتصاد در صورت بی‌توجهی به درخواست‌های نمایندگان فارس، تاوان این بی‌توجهی را خواهد پرداخت.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به پاسکاری‌ها در وزارتخانه در این خصوص خاطرنشان کرد: یا وزیر اراده‌ای برای وادار کردن مدیرعامل بیمه ایران در توجه به خواست نمایندگان ندارد و یا با بی‌توجهی به خواست نمایندگان بنای بر تعامل با نمایندگان نگذاشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که آیا مجمع نمایندگان فارس گزینه‌ای را برای پذیرش مسئولیت معرفی کرده است یا خیر گفت: برای مجمع بومی بودن مهم است و اصراری بر اینکه در بین نیروهای بومی چه کسی انتخاب شود وجود ندارد.

بنابر این گزارش علاوه بر طرح تحقیق و تفحص از بیمه ایران که در مجلس در دست اقدام است، عده‌ای از نمایندگان فارس قصد دارند تا با استفاده از مواد آیین نامه داخلی مجلس رسیدگی به مسائل و مشکلات بیمه ایران را در دستور کار کمیسیون‌های ذیربط قرار داده و مشکلات این بیمه را برای رسیدگی به قوه قضائیه ارسال نمایند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
یه نفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
جعفر قادری مدیر بومی و غیر بومی یعنی چی اخه این همه مدیر بومی گذاشتی چه گلی به سر فارس زدند آقا بفرما با این سیاست می خوای آدمهاتئ نگه داریمی فهمیمم
ناشناس
سلام بر نمایندگان زحمتکش شیراز دکتر قادری و مهندس ذوالانوار
ناشناس
UNITED STATES
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
احتمالا خودت غیر بومی هستی که برات فرقی نمیکنه ایشون آقای دکتر جعفر قادری هستن نه ...
فارسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
1
منظورتان از مدیر بومی لامردی است شما اینقدر که برای لامرد زادگاهتان دلسوزی می کنید برای شیراز دل نمی سوزانید
ناشناس
احسنت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
استانهای کوچکی مثل هرمزگان و گهگیلویه مدیر بومی دارند و فارس ندارد متاسفانه