کد خبر: ۶۲۲۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳

ذوالانوار: هیچ مدیری نمی تواند ادعا کند دانای کل است

موضوع یاوران شورا با فرهنگسازی بیشتر می تواند به یک بازوی توانمند برای توسعه شهرها و روستاها تبدیل شود.
به گزارش شیرازه،‌ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در جمع یاوران شورای مناطق مختلف شهر شیراز گفت: ما هم همراه پشتیبان یاوران شورا هستیم که بدون هیچ منتی برای مردم کار می کنند.
سید حسین ذوالانوار در نخستین همایش مطالبات شهری که با حضور اعضای یاوران شورا و معتمدین محلات برگزار شد، اظهار داشت: شیراز به عنوان شهر سومین حرم همواره دارای ظرفیت ها و پتانسیل های مختلفی است که باید از آن نهایت بهره برده شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از شهر شیراز به عنوان قطب فرهنگی نام برد و افزود: وجود میراث های غنی در شیراز و غنی بودن این شهر از هر حیث گواه این ادعا است.

وی با بیان اینکه یاوران شورا پل ارتباطی مردم محلات و مسئولان شهری هستند، از آنها خواست همواره مسائل و مشکلات مردم را انتقال داده و با جدیت پیگیر حل ان باشند.

ذوالانوار با یبان اینکه ما هم همراه پشتیبان یاوران شورا هستیم که بدون هیچ منتی برای مردم کار می کنند، تصریح کرد: حل مسائل و مشکلات شهروندان باید در اولویت مسئولان شهری باشد.

وی گفت: یاوران شورا نماد همکاری و مشارکت شهروندان در مدیریت شهری هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: یاوران شورا با تعامل با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداران مناطق می توانند زمینه ساز تصمیمات بزرگ برای عمران و آبادانی شهر باشند.

وی تصریح کرد: وجود نهادی همچون یاوران شورا برای مجلس شورای اسلامی نیز ضروری است و ما سعی کرده ایم در دفتر خود برای نخستین بار چنین فضایی را ایجاد کنیم.

ذوالانوار خاطرنشان کرد: مشورت از سفارشات مهم دین است و بی شک هیچ مدیری از مشورت ضرر نکرده و هیچکس نمی تواند ادعا کند که دانای کل است.

وی ادامه داد: موضوع یاوران شورا با فرهنگسازی بیشتر می تواند به یک بازوی توانمند برای توسعه شهرها و روستاها تبدیل شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یاوران شورا نهادی است که به ما یادآوری می کند پس از انتخاب و تشکیل شورا نیز موکلان می توانند مطالبه گری خود را از نمایندگان دنبال کنند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
منم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
موضوع یاوران شورا با فرهنگسازی بیشتر می تواند به یک بازوی توانمند برای توسعه شهرها و روستاها تبدیل شود.
حاجی رای میخوای دوباره شروع شد...؟؟؟!!!%%%
من به منم
در خصوص بخش اول اظهار نظرت میشه
گفت: قربون آدم چیز فهم //
اما ادعای بعدی ت به جوک شبیه است آخه منم خان! هنوز دو سال مونده به انتخابات در ضمن اگر این جلسات برگزار نشود باید از مهندس گلایه مند بود.
یاور شورا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
مخلص حاجی ذوالانوار هم هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
سلام بر ذوالانوار و قادری