کد خبر: ۶۲۲۰۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳
استاندار فارس در شورای برنامه‌ریزی:

قسم می‌خورم هیچ‌گاه فکر نکردم استاندارم/ هیچ مدیری حق ندارد در پاسخگویی به مردم کلاس بگذارد/ بیکاری بالای فارس مربوط به عملکرد منفعلانه ماست

احمدی در شورای برنامه ریزی استان گفت: فارس با این ظرفیت نباید در ایستگاه‌های ابتدایی متوقف شود
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سید محمد احمدی روز گذشته در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس اظهار داشت: ما نوکر مردم هستیم و نباید دیدارمان با مردم را به یک روز و جلسه ویژه محدود کنیم که اگر این مردم نبودند ما نیز نبودیم و این صحیح نیست که گزارش‌های منفی در مورد عملکرد مدیران به دست ما برسد.

وی افزود: من با مام وجود از حیثیت و شرافت مدیران خود دفاع می‌کنم اما گاهی نیز به سبب آن که پاسخگو هستم باید نکاتی را تذکر دهم.

قسم می‌خورم هیچ‌گاه فکر نکرده‌ام استاندارم
نماینده عالی دولت در فارس ادامه داد: قسم جلاله می‌خورم که هیچ‌گاه به این فکر نکرده‌ام استاندار هستم، از این رو هیچ مدیری در این استان نباید در مورد پاسخگویی به مردم کلاس بگذارد.

وی اضافه کرد: فارس با این ظرفیت نباید در ایستگاه‌های ابتدایی متوقف شود و توقعی که از فارس است از برخی استان‌ها که نیروهای تحصیلکرده قدیمی ندارند بیشتر است.

جهانگیری قول داد کمک‌ کند تا پایان سال 95 خط یک مترو به بهره‌برداری برسد
مدیر ارشد اجرایی فارس با بیان این که سفر معاون رئیس جمهور سفر بسیار خوبی بود، خاطر نشان کرد: در سفر معاون رئیس جمهور مسائل اساسی این استان احصا شد و مسئله خشکسالی به دقت مرد مداقه قرار گرفت و از دیگر موارد این بود که قول دادند با کمک‌هایی که می‌کنند تا پایان سال 95 خط یک مترو تا میدان الله به بهره‌برداری برسد.

احمدی با تأکید بر اینکه سفر معاون رئیس جمهور مقدمه سفر رئیس جمهور به فارس بود و باید مهیا و آماده آن سفر باشیم، تصریح کرد: بد است که به مدیر استان فارس بگوییم چرا گزارش شش ‌ماهه نداده‌ای و لازم است ظرفیت‌هایی که برای ایجاد منابع توسط دولت آماده شده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

راه آهن شیراز عسلویه متعلق به کل استان است

وی عنوان داشت: راه آهنی که از شیراز به سمت عسلویه، جهرم، لار و بندرعباس احداث می‌شود متعلق به تمام استان است و اگر در یک سخنرانی نام شهری برده نشود به معنای حذف آن نیست.

تأکید بر رسیدگی به نقاط مرزی استان و فعال شدن ظرفیت گردشگری ایزدخواست دیگر موضوعی بود که احمدی برشمرد و اظهار داشت: نحوه برخورد بانک‌ها، کوتاه نیامدن و بزرگ جلوه دادن ملزومات گاه باعث می‌شود مردم کوتاه بیایند و در مواردی به ما گزارش می‌دهند که در ادارات مرم را اذیت می‌کنند که امیدواریم این موارد را شاهد نباشیم.

وی با اشاره به موفقیت آبفا، شهرداری و راه و شهرسازی در زمینه ایجاد منابع جدید، ابراز داشت: دولت ظرفیت ایجاد کرده و مدیران ادارات باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

بیکاری بالای فارس مربوط به عملکرد منفعلانه ماست
احمدی اضافه کرد: نیاز استان فارس ما بیشتر از برخی مناطق دیگر کشور است و این که رده‌های فارس در زمینه بیکاری بالا می‌آید به سبب عملکرد منفعلانه ما است.

در این جلسه جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز «بی او تی»، «بی ال تی» فاینانس، سکوک، استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی، اوراق مشارکت و ... را از جمله ظرفیت‌هایی دانست که دستگاه‌ها می‌توانند فعال کنند و با روش‌های مبتکرانه‌ای در زمینه تهاتر و قسطی کردن موارد مالی و ... وضعیت اعتباری خود را بهبود ببخشند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
4
این همه قسن جلاله چه معنایی دارد آقای استاندار ؟ آیا تا حالا فکر کرده اید در هیچ جلسه ای نیست که قسم نخورده باشید
ناشناس
واقعا متاسفم برا شما و نمونه افراد مثل شما كه اينقدر كوته فكر وكوته بين هستيد?
حتما بايد يه نفر غير بومي بياد واين استان رو استاندار بشه وفقط فكر منافع شخصي خودش باشه يا اينكه يه استاندار بومي باتجربه با خدا وانسان كه واقعا دلسوز وبدون هيچ تزلزلي محكم داره كار ميكنه وپيگير مسايل استان هست عليرغم سنگ اندازي ناجوانمردانه همچون شماها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
بیشتر عقب ماندگی استان فارس به خاطر مدیران منفعل است که فقط به جایگاه خود می اندیشند و به جای تلاش و انعکاس مشکلات همه چیز را عادی و عالی جلوه می دهند تا لطمه ای به پست و مقامشان نخورد بسیاری از قوانین حتی در مرکز نیز قابل اجرا نیست ام در استان فارس به جای ارائه راه کار فورا به قوانینی استناد می شود که خود می دانند پر از ایراد است و با گفتن یک نه و کارشکنی ها استان را عقب مانده از همه چیز کرده اند
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
متاسفانه به جای ارایه عملکردوگزارش فعالیت ورفع مشکلات. .....فقط قسم خوردن و قسم خوردن فرصتها را ازبین بردن است..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
اقای دکتر احمدی مطالب تند ماههای اول استانداریتان و حمله به دولت قبل یاد دارید؟
بیچاره مدیران چه کنند که مجری برنامه های دولتی هستن که در چنته چیزی ندارد؟ خب خودتان چه گزارشی دارید که بقیه مدیران داشته باشند؟
الیاسی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
دکتر جان خانه از پایبند ویران است وقتی اختیار عزل و نصبتان در اختیار مدیر کل سیاسی است چه انتظاری دارید?
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
سلام
قسم نخورید لطفا عمل کنید شما فقط و فقط نگاه بدهان نماینده های مجلس میکنید که ببینید از چه چیز خوششان میاید آقای استاندار عزیز استقلال رای داشته باشید عمر مسوولیت کوتاه است چشم بر هم بگذارید زمان تودیع است برای خدا کار کنید نه برای جناح ..! نکند فردای قیامت شرمنده شهدا بشوید شما سید و اولاد پیامبر هستید نکند مادرتان حضرت زهرا را دلخور کنید امام زمان ناظر کارهایتان هست نکند آقا بخاطر اعمال شما شرمنده شود. آقای استاندار شما را بخدا فقط برای خدا فقط برای خدا و فقط برای خدا کار کنید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
این نوکر مردم بودن را به فرمانداران هم بگو تا بدانند به روسای ادارات در استان و شهرستان ها هم بگو
121
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
ايا شوراي برنامه ريزي دقيق و بي حاشيه است
دستگاههاي نظارتي دقت كنيد كه كميتمان لنگه از سالها پيش
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
همش قسم جلاله