کد خبر: ۶۲۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳

باز هم یک غیربومی سکاندار بیمه ایران در فارس شد

مدیرعامل شرکت بیمه ایران در حکمی 'حمیدرضا جمالی نژاد' را به عنوان مدیر این شرکت در استان فارس منصوب کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، محمود امراللهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران روز یکشنبه به منظور تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید این شرکت در استان فارس به شیراز سفر کرده است.

حمیدرضا جمالی نژاد مدیر جدید شرکت بیمه ایران در استان فارس دارای 17 سال سابقه مدیریتی در استان های لرستان، ایلام و کرمان است و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد است.

جمالی نژاد فرزند شهید است و در دوران رزمندگی در دوران دفاع مقدس به افتخار جانبازی نایل آمده است.

سکاندار جدید بیمه ایران در استان فارس همچنین کارشناس رسمی دادگستری است.

پیش از این، مهدی عسگری سبزواری مدیریت بیمه ایران در استان فارس را برعهده داشت.

عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت طرح و برنامه شرکت بیمه ایران یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تغییر و تحولات در صنعت بیمه به عنوان یک صنعت مالی را اجتناب ناپذیر خواند و جابجایی را از اصول نظارت و کنترل درصنعت مالی خواند که خلاقیت و شکوفایی را نیز سبب می شود.

اکبر افتخاری گفت: آقای جمالی نژاد فرد خلاق، پیگیر و از خانواده معظم شهدا و جانبازان است و از تعهد بسیار بالایی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: استان فارس به عنوان یکی از استان های بزرگ کشور نیازمند آن است که امور بیمه ای آن با پویایی و روح خلاقیت و نوآوری دنبال شود و این ویژگی ها در وجود مهندس جمالی نژاد وجود دارد و حتما به ثمرات خیری برای جامعه و کشور منجر خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه ایران با اشاره به طرح درخواست یک نماینده مجلس مبنی بر انتصاب مدیر بومی این شرکت در استان فارس گفت: مدیریت بومی اصل مذمومی نیست و در جایی که امکان آن فراهم باشد می تواند مثمر ثمر باشد اما دو نکته را باید در نظر گرفت که جابجایی از نکات اساسی کنترل و نظارت در صنعت مالی است و از سوی دیگر، فردی باید منصوب شود که از توانایی و ویژگی های مورد نیاز برای اداره استان فارس برخوردار باشد.

افتخاری اظهار کرد: نمی توان از افرادی که تخصص لازم در حوزه بیمه نداشته باشند و از شایستگی های لازم در زمینه تحصیلات دانشگاهی، کارآمدی، روحیه پیگیری و تعهد برخوردار نباشند در سمت های مدیریتی بیمه ایران بهره گرفت و این ویژگی ها در انتصاب مدیران استانی این شرکت رعایت شده است.

وی گفت: نمایندگان مجلس و مسوولان همگی بر این اصل صحه می گذارند که به دلیل لزوم کنترل و نظارت باید جابجایی صورت گیرد و با بررسی هایی که به عمل آمد، فرد مناسب برای اداره بیمه ایران در استان فارس انتخاب شد.

سرپرست معاونت طرح و برنامه شرکت بیمه ایران افزود: فرض کنید فردی بومی به عنوان مدیر این شرکت در استان فارس منصوب شود که با توجه به لزوم جابجایی، باید مدتی بعد به استان یا محل خدمت دیگر جابجا شود و این گونه نیست که مدیران بیمه ایران در استان ها به طور دایم این مسوولیت را بردوش داشته باشند.

افتخاری گفت: ضمن احترامی که برای دیدگاه نمایندگان مجلس قائل هستیم، چاره ای نیست جز این که مدیران متخصص، توانمند و متعهد را برگزینیم و همچنین ناگزیر از جابجایی ها در صنعت بیمه هستیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۳
0
قطع الرجال میباشد.
من پدرم سال 92 فوت شده اند ولی هنوز بیمه عمر را که سه میلیون هست پرداخت نشده
در صورتی که فوتی های سال 93 تعدادی پرداخت شده است و قرار بوده 2 ماهه پرداخت شود.آقای جمالی نژاد جهت استحضار....