کد خبر: ۶۲۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۳
واکنش الیاس نادران به معرفی وزیر پیشنهادی علوم:

«نيلي» حداقل‌هاي صلاحيت اداره يك وزارتخانه را ندارد/ منتظر گزینه اصلی دولت هستیم

نماینده مردم تهران مي‌‌گويد نيلي احمدآبادي گزينه اصلي دولت براي تصدي وزارت علوم نيست
به گزارش شیرازه به نقل از دانشجو، الياس نادران اقتصاددان مجلس با اشاره به واكنش هاي منفي نمايندگان در جلسه امروز مجلس نسبت به گزينه پيشنهادي دولت براي "وزارت علوم، تحقيقات و فناوري اطلاعات" گفت: دولت نيز نظر مساعدي نسبت به گزينه پيشنهادي خود ندارد و اعتقاد ما اين است كه وي گزينه اصلي دولت نيست. آتش تهيّه اي كه از قبل، دولت عليه مجلس درست كرده بود اين را نشان مي دهد.

وي در بيان دلايل مخالفت خود درخصوص وزير پيشنهادي دولت گفت: كسي كه قرار است عهده دار اداره يك وزارتخانه بشود بايد حداقل هاي صلاحيت اداره آن وزارتخانه را داشته باشد و تجربه مديريتي اش اين را نشان بدهد. آن هم در مواجهه با جريانات تندروي كه طي يكسال و نيم گذشته هركاري كه خواسته اند در مملكت انجام داده اند.

نادران عدم صلاحيت سياسي گزينه پيشنهادي دولت را در سطوح بعدي قلمداد كرد و تصريح كرد: موضوع اصلي، صلاحيت هاي اجرايي و مديريتي است كه وي فاقد آن هاست.

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا عدم رأي به نيلي احمدآبادي باعث اختلاف بين دولت و مجلس نمي شود گفت: چگونه رئيس جمهور يك هفته قبل و در جمع نخبگان عليه مجلس حرف مي زند و باعث اختلاف نمي شود.

وي با بيان اينكه "در كشور قحط الرجال نيست" تصريح كرد: ما منتظر گزينه اصلي دولت هستيم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
110
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۳
0
جناب نادران!جنابعالی و جناحت هنوز تصور می فرمائید در دوران دولت عدالت محورتان بسر می برید!!!!!!!!!!!!!